Billig bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

morethanperfect

vibell fra aldi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

morethanperfect

minbaby skriver:

Er der nogen der har kendskab til den fra Rema1000??

Ellers går turen vist til Aldi.

de udemærket men dem fra aldi er bedre

Anmeld

15. marts 2011

Lolli

minbaby skriver:

Ja det er rtigtigt at de tit kommer ned på næsten samme pris. Men hvad der er sparet er tjent. Hvis man kan finde et alternativ der er ligeså godt - bare billigere

Det er rigtigt. Til den store bruger vi også bare de bleer der er billige lige der hvor vi handler (han har kun lidt uheld om natten). Men til de små babyer går billigbleerne bare ikke hos os. Så køber vildt ind når man kan få de andre til 1.10-1.20 kr stykket.

Anmeld

15. marts 2011

132319

Til Hjalte sværger jeg til Vibelle fra Aldi, han bruger buksebleerne, de sidder bare godt på ham 

Har brugt Libero i en periode med han tissede igennem HVER nat 

Kamille kunne, efter at have brugt dem i to måneder, lige pluselig ikke tåle Vibelles bleer, hun slog helt vildt ud af dem  Derfor bruger jeg nu Änglemarks bleer, de er også forholdsvis billige 

Mht prisen på dyre vs. billige bleer, så kommer de dyre aldrig ned på samme pris som fx. Vibelle og Lidl's bleer. Det kan godt være at pakkeprisen bliver noget nær det samme men så er der til gengæld mindre bleer i pakkerne 

Anmeld

15. marts 2011

LR85

for det første, prøv dig frem

Jeg er HELT vild med REMA's.

De er de billigste på markedet, er astma-allergi mærker og svane mærket.

Anmeld

15. marts 2011

nathja

her bruger vi libero hjemme men det er fordi min datter bliver helt rød på maven ved konstant brug af aldibleer, og sønnen har fulgt trop

i dpen bruger vi aldible og har også nogle liggende hjemme, synes selv de er supergode og holder tæt længe..

desværre føres buksebleen fra aldi kun i en størrelse og det er noget der arbejdes på at få lavet lidt om på... er selv stedfortræder i en aldibutik og ser tit sammenligningerne butikkerne imellem samt bedst i test og vibelle er den der har vundet hver gang i de sidste 4 år jeg har været ansat..

Anmeld

15. marts 2011

LinLin

Jeg har brugt pampers til begge mine - libero da David begyndte at bruge up & gos. Men jeg har ALTID købt på tilbud - det er de jo hver anden uge i Bilka Alle de billige jeg har prøvet (for jeg HAR prøvet) har så tykke synes jeg. Pampers er dejligt tynde og holder alligevel tør 99 % af gangene!

Har dog fundet nogle som jeg synes har næsten lige så god pasform til Adam: harper (tror jeg de hed) der forhandles af coop. 34 kr for 30 bleer.

Men når jeg kan få 144 pampers bleer for 165 kr i Bilka, køber jeg altså hellere det!

Anmeld

15. marts 2011

Karo

Vi bruger dem fra Aldi.

Anmeld

15. marts 2011

minbaby

Nu har jeg været en tur på indkøb. Det blev til en pakke fra Aldi og en fra Rema. Så må vi se om nogen af dem kan bruges.

Anmeld

15. marts 2011

mortilnoahogmelina

Her bruger vi dem fra aldi . og de er super gode og holder tæt i hvertfald her . 

Min søn sover fra kl 19 til 6 og der imellem får han ikk skiftet ble , vi har ALDRIG oplevede at han har tisset igennem . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.