henh01 skriver:
Her bruger vi pampers af den ene simple grund at Libero og billig bleer er ca dobbelt så tykke og møg stive i det.. Dermed ikke sagt de er dårlige, jeg ville bare have det bedst med at have en tynd blød ble på 
Men pampers bleer lugter så snart der kommer en dråbe tis i, og derfor bruger vi rigtig mange bleer om dagen (ca 10-12) og så bliver de rigtig dyre lige pludselig. 
Følger lige med og får fif om der skulle findes en billig ble der ikke er tykkere end pampers' 5 mm når bleen tages ud af pakken (sammenfoldet) og som ikke er stive i det
Og vigtigst IKKE LUGTER 
jeg kan ikke lade vær med at tænke på, om i har prøvet de nye Libero Action+ eller Rema´s landlord med det nye tynde design.. begge bleer er gjort mere bløde, tynde og fleksible end før..
Vi bruger egentlig også Pampers fordi jeg syntes nemlig også at Pampers er den blødeste og lækreste ble, i hvert den jeg ville vælge hvis jeg var Marius, men tilgengæld syntes jeg også at både Pampers Active og Pampers Baby-dry lugter af tis.. dog lugter Active mere end Baby-dry..
Dog bruger vi ikke de andre, fordi de ikke passer ham ordentlig i størrelsen..
Anmeld