Billig bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Swerg

maria_wt skriver:

Netop.... Har aldrig brugt andet til min søn, og har aldrig haft et eneste problem

(Bedst i test i Rabatten)

Lige netop !

Vi har også været rigtig glade for dem

Nu har min kæreste så lige været i Tyskland og fandt Libero bleer , 90,- for 80 stk Så dem har vi stadig lidt af, men når vi ikke har flere, så køber vi aldi's igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Fam. Madsen

her hjemme bruger vi dem fra aldi og de er super gode.. de holder min søn tæt. og han tisse MEGET om natten

Anmeld

15. marts 2011

Kindfed

Vi bruger kun billig-bleer og synes faktisk, at de er gode næsten allesammen. Vi har fx endnu aldrig haft et lort-på-tøjet uheld. Lige nu bruger vi Pusletid fra Fakta. Til gengæld kan det vist være forskelligt fra barn til barn pga. mave- og lårstørrelse, så nogle skal prøve sig frem.  

Anmeld

15. marts 2011

henh01

Her bruger vi pampers af den ene simple grund at Libero og billig bleer er ca dobbelt så tykke og møg stive i det.. Dermed ikke sagt de er dårlige, jeg ville bare have det bedst med at have en tynd blød ble på

Men pampers bleer lugter så snart der kommer en dråbe tis i, og derfor bruger vi rigtig mange bleer om dagen (ca 10-12) og så bliver de rigtig dyre lige pludselig.

Følger lige med og får fif om der skulle findes en billig ble der ikke er tykkere end pampers' 5 mm når bleen tages ud af pakken (sammenfoldet) og som ikke er stive i det Og vigtigst IKKE LUGTER

Anmeld

15. marts 2011

Bellinda89

CamiRon skriver:

Enig!!! De sidder fantastisk på begge vores unger!

Hverken Pampers eller Libero kan holde dem tørre!

Jeps..

Vi brugte kun pampers førhen , lige indtil vi fik prøvet dem fra lidl.. Synes altså de er laaangt bedre , specielt til prisen

Anmeld

15. marts 2011

Bellinda89

henh01 skriver:

Her bruger vi pampers af den ene simple grund at Libero og billig bleer er ca dobbelt så tykke og møg stive i det.. Dermed ikke sagt de er dårlige, jeg ville bare have det bedst med at have en tynd blød ble på

Men pampers bleer lugter så snart der kommer en dråbe tis i, og derfor bruger vi rigtig mange bleer om dagen (ca 10-12) og så bliver de rigtig dyre lige pludselig.

Følger lige med og får fif om der skulle findes en billig ble der ikke er tykkere end pampers' 5 mm når bleen tages ud af pakken (sammenfoldet) og som ikke er stive i det Og vigtigst IKKE LUGTER

Vibelle bleen er ikke så tyk igen

Anmeld

15. marts 2011

henh01

CelinasMoarh skriver:

Vibelle bleen er ikke så tyk igen

Er det den fra Aldi?

Anmeld

15. marts 2011

Bellinda89

henh01 skriver:

Er det den fra Aldi?

Ja det er det

Anmeld

15. marts 2011

Dittemor26

Aldi´s Vibelle (som så mange andre skriver) er super gode. Vi har aldrig brugt andet.

Anmeld

15. marts 2011

henh01

CelinasMoarh skriver:

Ja det er det

Den prøvede jeg da Noam var helt spæd, og det havde jeg ikke gode erfaringer med, men han har også tykke ben så måske derfor de ikke kan holde tæt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.