Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Olivers-Moar skriver: hov jeg har ramt forkert nej nej prisen er stadig 1500:-)
hov jeg har ramt forkert nej nej prisen er stadig 1500:-)
Har lige forhørt mig hos dem jeg troede var interesserede - men det skulle være sæbebehandlet.. Øv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maise86 skriver: Har lige forhørt mig hos dem jeg troede var interesserede - men det skulle være sæbebehandlet.. Øv.
oki æv
Olivers-Moar skriver: 2 spiseborde sælges. 1 til 6 personer med 2 tillægsplader fra ilva med 6 stole fra biva nypris ca 7000 byd har nogle "overfladiske" ridser i bordet. 1 til 2 personer med stole nypris fra biva 799, fejler stort set intet har små skønhedsfejl men det er brugt max ½ år byd
2 spiseborde sælges.
1 til 6 personer med 2 tillægsplader fra ilva med 6 stole fra biva nypris ca 7000 byd har nogle "overfladiske" ridser i bordet.
1 til 2 personer med stole nypris fra biva 799, fejler stort set intet har små skønhedsfejl men det er brugt max ½ år byd
Hvordan er standen på stolene og vil du sælge dem for 500?
Maise86 skriver: Hvordan er standen på stolene og vil du sælge dem for 500?
hvis stolene skal sælges alene vil jeg sige 800:-) Stolene er i fint stand de er brugt men fejler ikk rigtig noget
Olivers-Moar skriver: hvis stolene skal sælges alene vil jeg sige 800:-) Stolene er i fint stand de er brugt men fejler ikk rigtig noget
Hvad med hynderne? Er de beskidte?
Maise86 skriver: Hvad med hynderne? Er de beskidte?
åhhh det ved jeg ikk rigtigt sidst jeg så dem var der ikke rigtigt noget. men vil ikk med 1oo% sikkerhed love der ikke er lidt på dem. men de er som sagt brugt få gange
Olivers-Moar skriver: åhhh det ved jeg ikk rigtigt sidst jeg så dem var der ikke rigtigt noget. men vil ikk med 1oo% sikkerhed love der ikke er lidt på dem. men de er som sagt brugt få gange
Hmm.... Synes 800 kr er i overkanten... Held og lykke med salget
Maise86 skriver: Hmm.... Synes 800 kr er i overkanten... Held og lykke med salget
mange tak stolene har kostet 400 stk plus 79 pr hynde så synes bestemt ikke det er i overkanten:-)
Olivers-Moar skriver: 1 til 6 personer med 2 tillægsplader fra ilva med 6 stole fra biva nypris ca 7000 byd har nogle "overfladiske" ridser i bordet. nu kun 1500
nu kun 1500
op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128