Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
come on køb:-)
250 for det lille
1500 for det store med stole det virkelig billigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Olivers-Moar skriver: 2 spiseborde sælges. 1 til 6 personer med 2 tillægsplader fra ilva med 6 stole fra biva nypris ca 7000 byd har nogle "overfladiske" ridser i bordet. 1 til 2 personer med stole nypris fra biva 799, fejler stort set intet har små skønhedsfejl men det er brugt max ½ år byd
2 spiseborde sælges.
1 til 6 personer med 2 tillægsplader fra ilva med 6 stole fra biva nypris ca 7000 byd har nogle "overfladiske" ridser i bordet.
1 til 2 personer med stole nypris fra biva 799, fejler stort set intet har små skønhedsfejl men det er brugt max ½ år byd
hey, har du stadig det lille bord..???
Olivers-Moar skriver: come on køb:-) 250 for det lille 1500 for det store med stole det virkelig billigt
jeg vil gerne have det lille for 250..!!
PernilleB skriver: jeg vil gerne have det lille for 250..!!
det lyder da rigtig dejligt, send en pb så aftaler vi nærmere:-)
Olivers-Moar skriver: det lyder da rigtig dejligt, send en pb så aftaler vi nærmere:-)
Har du stadig det store til salg?
Maise86 skriver: Har du stadig det store til salg?
ja det har jeg
Olivers-Moar skriver: ja det har jeg
Hvad er prisen? Og kan ikke huske om det var sæbebehandlet?
Maise86 skriver: Hvad er prisen? Og kan ikke huske om det var sæbebehandlet?
1800 for bord og 6 stole. da jeg har fået slået en flig af en tillægsplade.
Det er hvidpigmenteret fra fabrikken:-)
Olivers-Moar skriver: 1800 for bord og 6 stole. da jeg har fået slået en flig af en tillægsplade. Det er hvidpigmenteret fra fabrikken:-)
Hmm... Har du sat det op fra 1500 -1800 nu? Eller læser jrg forkert i et indlæg?
Maise86 skriver: Hmm... Har du sat det op fra 1500 -1800 nu? Eller læser jrg forkert i et indlæg?
hov jeg har ramt forkert nej nej prisen er stadig 1500:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128