spiseborde til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. april 2011

Olivers-Moar

MillePrinsessensMor skriver:

Har muligvis interesse i det lille .. (-: Men skal lige snakke med manden, så vender jeg tilbage

Du vender endelig bare tilbage:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

mth1987

Olivers-Moar skriver:

2 spiseborde sælges.

1 til 6 personer med 2 tillægsplader fra ilva med 6 stole fra biva nypris ca 7000 byd har nogle "overfladiske" ridser i bordet.

1 til 2 personer med stole nypris fra biva 799, fejler stort set intet har små skønhedsfejl men det er brugt max ½ år  byd

Byder 1000 kr for det store. Ser umiddelbart ud til der nogle store ridser der er i bordet?

Anmeld

13. april 2011

Olivers-Moar

mth1987 skriver:

Byder 1000 kr for det store. Ser umiddelbart ud til der nogle store ridser der er i bordet?

ridserne er ikke særlig dybe og ellers fejler de stor set intet så 1000 kan jeg ikke gå med til.

jeg vil sige at hvis det skal sælges hver for sig er det 1600 for bordet og 900 for stolene

Anmeld

13. april 2011

mth1987

Olivers-Moar skriver:

ridserne er ikke særlig dybe og ellers fejler de stor set intet så 1000 kan jeg ikke gå med til.

jeg vil sige at hvis det skal sælges hver for sig er det 1600 for bordet og 900 for stolene

Så springer jeg fra

Anmeld

13. april 2011

LenaJohansen

hvis du ikke havde boet så langt væk, ville jeg helt sikkert ha været intresseret i det store

Anmeld

14. april 2011

Olivers-Moar

LenaJohansen skriver:

hvis du ikke havde boet så langt væk, ville jeg helt sikkert ha været intresseret i det store

Øvøv det var da også irriterende

Anmeld

14. april 2011

Anja&jesper

Olivers-Moar skriver:

Det er samlet pris står og skal flytte om en måned så skal bare af med det:-)

Okay så forstod jeg det rigtigt  skulle bare lige være sikker.. Snakker lige med manden da jeg godt kunne tænke mig det

Anmeld

16. april 2011

Olivers-Moar

Anja&jesper skriver:

Okay så forstod jeg det rigtigt  skulle bare lige være sikker.. Snakker lige med manden da jeg godt kunne tænke mig det

Det helt  orden:-)

Anmeld

17. april 2011

Olivers-Moar

så er det nu

2000 for det store spisebord med stole det er virkelig billigt kom så

Anmeld

17. april 2011

Pullemulle

Det lille kunne godt have interesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.