Diana... skriver:
Det skal du skam ikke være det vigtigere de ligger på maven
Jeg mener de skal være 3 måneder før de skal begynde og kunne og der kan man så hjælpe dem ved at vise dem hvordan man gør det fx ved at krydse det ene ben ind over det andet osv. den med bare og ligge flat med hoved det gør Nadia også en gang i mellem. Hvor gammel er det nu hun er? Hvad sige din SP til hun ikke vil løfte hoved når hun ligge på maven? For det var en af de ting min SP var meget obs på hun skulle kunne? Men der fandt vi jo så ud af at hun havde 3 trykninger omme i ryggen og lige så snart de blev løsnet løftet hun også hoved.
Ja, altså Sofia er 2 mdr + 10 dage, så vi forsøger at øve at ligge på maven - men det er nok kun ca 2 x 5-10min dagligt. Hun ligger som sagt gerne bare og kører ansigtet rundt nede i madrassen og "grynter", eller lægger ansigtet ud til den ene side. Hun har løftet hovedet et par gange når jeg har sunget/ raslet med ting foran hende, men hun holder ikke sit hoved oppe særlig længe (5 sek). Er det mon normalt, eller meget lidt?
Her i Peru er der ikke noget der hedder SP, så derfor er jeg meget modtagelig for råd fra alle kanter
Anmeld