Seje pige
Her triller Alberte også, både mod højre og venstre. Men som udgangspunkt er det vidst ikke noget de små skal kunne endnu. Vi nævnte det nemlig for lægen ved 5 ugers undersøgelsen og han virkede meget overrasket og udtalte, at vores lille pige var meget fremme i skoene.
Okay?!?!?!? Jeg har en teori om, at det er nemt for hende nu pga. det store hovedet
Men Alberte er glad for at ligge på maven og bliver bedre og bedre til at holde hovedet. Hun ELSKER at ligge på maven på vores underarm og vi så går rundt med hende der.
Nej det er nemlig ikke noget det skal kunne nu, jeg var også meget overrasket efter som Nadia har haft en hård start på livet med indlæggelse pga rs-virus ond i ryggen kolik osv så da hun lige valgte at tippe om på ryggen var jeg noget overrasket.
He he ja jeg tror bestemt også det pga hoved, det tydligt at se på Nadia hun smiler lige lidt og så vipper hun hoved til siden op vipper lige lidt med ryggen og vupti så hun omme på ryggen.
Skøre unger det jo vigtigt at de ligger på maven både for at styrke deres ryg men også for deres taleevne læste jeg lige på netsundhedsplejsken igår, men det jo ikke nemt når de vender sig.
Og hvor er hun bare dejlig 
Anmeld