Den som dræber hva synes du ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

minbaby

mulle7430 skriver:

ja jeg tror også den bliver mere spændne men kunne ikke lige finde ud af hvem der døde næste gang

Jeg tror det er hende pigen han havde holdt indespærret. Han taler om at afhøre hende, hvorpå lægen siger hun døede for 6 min siden. Så tror det er hende der Malene(eller hvad hun nu hed)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Vidunderligeunger

jep mig og kæresten så den men var nødt til at se afsnit 2 også, så vi tog pc'en med ind i soveværelset og så den på sputnik.. den var også rigtig god!!!! men glæder mig helt vild til tredje afsnit, det ser også ret spændende ud

Anmeld

14. marts 2011

JacobsMoar

mulle7430 skriver:

hold da op   nej den skal du nok ikke se alene så  jeg er nu også ræd når jeg har set gyser... men ikke lige den her ikke endnu ihvertfalde

Jeg er en kylling på det punkt.. Lærer det nok aldrig

Anmeld

14. marts 2011

JacobsMoar

kitty skriver:

Dejligt at høre, jeg ikke er alene om at synes den er uhyggelig

Du er ikke alene

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

minbaby skriver:

Jeg tror det er hende pigen han havde holdt indespærret. Han taler om at afhøre hende, hvorpå lægen siger hun døede for 6 min siden. Så tror det er hende der Malene(eller hvad hun nu hed)

nååå ja det er det nok hun slap jo fri

Anmeld

14. marts 2011

Gittemor09

mulle7430 skriver:

ej hvor spændne   så kan jeg godt forstå du skulle se den  smiler

hehe ja, men ved ikke hvilket afsnit han er med i han er med i et par stykker nemlig... hehe

Anmeld

14. marts 2011

SpunkenJo

mulle7430 skriver:

jeg så den nye danske serie på tv2  igår lidt kort men spændene

hva synes du om den

Mega go søndagsunderholdning

- sku man måske lave en afstemning?

Anmeld

14. marts 2011

oo

det var det værste bætv ever!!  der var så mange løse ender (vi så 2. afsnit på nettet efterfølgende, for at se om de mon fandt ud af at samle det sammen), så meget ekstrem dårligt politiarbejde og så meget dårligt researchet politiarbejde. dvs: jeg håber da VIRKELIG ikke det er sådan det foregår i virkeligheden på politistationerne

og så fungerer det bare ikke rigtigt med hele den der "massemordere" i danmark historie de har kørende i serien...

Anmeld

14. marts 2011

Lolli

Synes den er super god - glæder mig allerede til næste søndag

Anmeld

14. marts 2011

Fenja09

Jeg synes den virker spændende, så skal da i hvert fald også have næste afsnit med, så må jeg se om den stadig fanger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.