Den som dræber hva synes du ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

mulle7430

Gittemor09 skriver:

hehe ja, men ved ikke hvilket afsnit han er med i han er med i et par stykker nemlig... hehe

det synes jeg da er lidt sejt der er en man kender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

mulle7430

Fenja09 skriver:

Jeg synes den virker spændende, så skal da i hvert fald også have næste afsnit med, så må jeg se om den stadig fanger

også her  vis jeg kan se det hele næste gang ellers må jeg jo have is og te klar inden den starter  griner

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

Lolli skriver:

Synes den er super god - glæder mig allerede til næste søndag

smiler

Anmeld

15. marts 2011

Gittemor09

mulle7430 skriver:

det synes jeg da er lidt sejt der er en man kender

hehe ja, man blærrer sig lidt

Anmeld

15. marts 2011

mulle7430

Gittemor09 skriver:

hehe ja, man blærrer sig lidt

Anmeld

15. marts 2011

SimoneL

det var det værste bætv ever!!  der var så mange løse ender (vi så 2. afsnit på nettet efterfølgende, for at se om de mon fandt ud af at samle det sammen), så meget ekstrem dårligt politiarbejde og så meget dårligt researchet politiarbejde. dvs: jeg håber da VIRKELIG ikke det er sådan det foregår i virkeligheden på politistationerne

og så fungerer det bare ikke rigtigt med hele den der "massemordere" i danmark historie de har kørende i serien...

Og enormt utroværdig dialog! - særligt i starten af afsnittet.

Og så jeg troede ærligt talt at Elsebeth Egholm efterhånden havde skrevet nok krimier til at skabe et troværdigt politimiljø?

Meeen, mon ikke jeg når at følge medd alligevel. Blev "lidt" fanget de sidste 5 min

Anmeld

15. marts 2011

oo

SimoneL skriver:

Og enormt utroværdig dialog! - særligt i starten af afsnittet.

Og så jeg troede ærligt talt at Elsebeth Egholm efterhånden havde skrevet nok krimier til at skabe et troværdigt politimiljø?

Meeen, mon ikke jeg når at følge medd alligevel. Blev "lidt" fanget de sidste 5 min

jeg tænkte præcis det samme og så tænkte jeg bagefter "stakkels alle dem der læser alle de dårlige krimier"  for hvis hun efter SÅ lang tid, ikke kan skabe et troværdigt miljø og en troværdig historie, såe...

Anmeld

15. marts 2011

Maise

ville gerne følge med i den efter at lykke sluttede, men kæresten ønskede før mig at se den nye engelske serie Downton Abbey.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.