Den som dræber hva synes du ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

mulle7430

Ranarupta skriver:

Ved I, om det bliver genudsendt?
Missede det...

lørdag kl 23  har lige kigget for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Rosa

Ranarupta skriver:

Ved I, om det bliver genudsendt?
Missede det...

Du kan se den på sputnik 

Anmeld

14. marts 2011

JacobsMoar

Hvis det stod til mig, havde vi ikke set det.. Jeg sad gemt bag min telefon det meste af tiden.. Kiggede dog lige frem i det øjeblik hvor hovedpersonen bliver slået ned, jeg SKREEEEEEG op.. Turde ikke gå alene op i soveværelset bagefter.. Kæresten er ikke hjemme næste søndag.. Så der skal jeg IKKE !!! se TV2...

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

Bromberg skriver:

Hvis det stod til mig, havde vi ikke set det.. Jeg sad gemt bag min telefon det meste af tiden.. Kiggede dog lige frem i det øjeblik hvor hovedpersonen bliver slået ned, jeg SKREEEEEEG op.. Turde ikke gå alene op i soveværelset bagefter.. Kæresten er ikke hjemme næste søndag.. Så der skal jeg IKKE !!! se TV2...

hold da op   nej den skal du nok ikke se alene så  jeg er nu også ræd når jeg har set gyser... men ikke lige den her ikke endnu ihvertfalde

Anmeld

14. marts 2011

otlitrom

Bromberg skriver:

Dejligt at høre, jeg ikke er alene om at synes den er uhyggelig

Anmeld

14. marts 2011

Mille83

mulle7430 skriver:

jeg så den nye danske serie på tv2  igår lidt kort men spændene

hva synes du om den

Det er den første danske tv serie siden taxa jeg har set og jeg syntes faktisk den var god 

Anmeld

14. marts 2011

mulle7430

Mille83 skriver:

Det er den første danske tv serie siden taxa jeg har set og jeg syntes faktisk den var god 

taxa så jeg ikke den sage mig slet ikke noget  men er vild med rejse holdet det er nok den bedste serie der er lavet synes jeg

Anmeld

14. marts 2011

Brams

mulle7430 skriver:

hva synes du om den

Først fangede den mig ikke rigtig, så jeg så den samtidig med at jeg spillede lidt på min tlf. Men men men så kom slutningen - hold da op, nu er jeg da nødt til at se det næste afsnit

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

mulle7430 skriver:

hva synes du om den

jeg så den ikk for jeg er såen en pivskid der får maridt at det jeg ser..

Anmeld

14. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg havde lige fået en hel ikea pose med baby pige tøj, så jeg sad faktisk først og var mest begravet i det, så så den ikke rigtig andet lige engang i mellem....

Men så de sidste 20 minutter, og er allerede total bidt af den, kæææft den er spændende. Og bliver ikke mindre spændende og uhyggelig, både ud fra hvad jeg har set (næste afsnit) og læst mig frem til.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.