Guldklumpen 12+0 <3 <3 <3 En milepæl :) :) :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Hej piger

Så nåede vi det længe ventede 12+0 - WUHUUU

Nu skal vi bare have NF overstået, så vi kan være helt sikre på, at den lille (eller de små ) har det godt derinde

Vi er godt nok spændte på, om der gemmer sig en eller to derinde...

Men synes maven er ved at tage form, der er ingen tvivl om, at livmoderen har vokseværk - det er så fantastisk

Det er da simpelthen så fantastisk dejligt, at se 

Hjertelig tillykke med, at I nu er så langt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Det er da simpelthen så fantastisk dejligt, at se 

Hjertelig tillykke med, at I nu er så langt 

Tusind tak - hvor er du bare sød altså

Nu håber jeg det er sidste gang, jeg siger, at det altså må være jeres tur nu For det er det virkelig

Anmeld

17. marts 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Tusind tak - hvor er du bare sød altså

Nu håber jeg det er sidste gang, jeg siger, at det altså må være jeres tur nu For det er det virkelig

TAK skal du have sødte  Jeg håber da også næste gang jeg skriver, at du ka ønske tillykke....

Nu har vi rundet 1 år i træningslejeren - suk 

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

CmarianN skriver:

TAK skal du have sødte  Jeg håber da også næste gang jeg skriver, at du ka ønske tillykke....

Nu har vi rundet 1 år i træningslejeren - suk 

Synes det er så uretfærdigt, at nogle bare skal kæmpe sådan med det Selvfølgelig frygter man, at man tager lang tid om at blive gravid, men det er jo ikke noget man regner med ØV ØV ØV!!!!

Og så hører man bare, om så mange, som bliver gravide på p-piller, alkohol og jeg ved ikke hvad, og så skal I og en masse andre bare have det så svært... Ihh, hvor ville jeg ønske jeg kunne gøre noget søde

Det eneste jeg kan gøre, er krydse aaaalt hvad jeg kan og sende bunkevis af baby-støv

Anmeld

17. marts 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Synes det er så uretfærdigt, at nogle bare skal kæmpe sådan med det Selvfølgelig frygter man, at man tager lang tid om at blive gravid, men det er jo ikke noget man regner med ØV ØV ØV!!!!

Og så hører man bare, om så mange, som bliver gravide på p-piller, alkohol og jeg ved ikke hvad, og så skal I og en masse andre bare have det så svært... Ihh, hvor ville jeg ønske jeg kunne gøre noget søde

Det eneste jeg kan gøre, er krydse aaaalt hvad jeg kan og sende bunkevis af baby-støv

Ja og ved du hvad, det er også nok for mig 

Her tæller tanken en helt stor del 

Meeen hvis du kunne have tryllet en bebs i mavsen på mig, fik du nok heller ikke skæld ud over det  Hehe!!!!

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Ja og ved du hvad, det er også nok for mig 

Her tæller tanken en helt stor del 

Meeen hvis du kunne have tryllet en bebs i mavsen på mig, fik du nok heller ikke skæld ud over det  Hehe!!!!

Det er jeg glad for at høre

Uhh, der satte du mig på noget af en opgave... Hehe...

Hokus pokus filiokus - kom med en baby - så I kan flytte jeres fokus

Anmeld

17. marts 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Det er jeg glad for at høre

Uhh, der satte du mig på noget af en opgave... Hehe...

Hokus pokus filiokus - kom med en baby - så I kan flytte jeres fokus

Tak sveske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.