Guldklumpen 12+0 <3 <3 <3 En milepæl :) :) :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Najsen86

Maalene skriver:

Det skal vi først den 21. marts (min skønne søsters fødselsdag) - så det kan kun blive en god dag

Glæder mig til en update fredag, og håber I kan få lov til at se, hvad du gemmer på

Ja skal nok komme med en update  Og jeg vil krydse fingre for jer den 21. men som du siger: det kan jo kun blive en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Lotus86

Guud hvor er tiden gået stærkt - det jo helt fantastisk Stort tillykke med milepælen, er helt sikker på at jeres lille bebs har det fantastisk inde i mavsen

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

betiinsen skriver:

åhh hvor lækkert smukke.. glæder mig til at se billeder fra NF scanning, bliver super spændende

og super flot mave

Århh, hvor er du sød - tuuusind tak søde

Ja, bliver helt vildt, at komme til NF, og se at der gemmer sig et lille menneske derinde

Skal I til 3D-scanning, eller har I været det, eller hvordan?

Og bliver aldrig træt af, at fortælle dig det, men du har altså en gude-smuk mave - kan kun være en ægte lille prinsesse, som gemmer sig derinde

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

Kruse90 skriver:

Så smuk en baby hule
Kan godt forstå du glæder dig til NF, og den skal nok gå rigtig godt

Århh, hvor er du sød

Ja, det håber jeg virkelig - men må være et godt tegn maven vokser sådan

Ej, bliver spændende med jeres opstart - håber I kan få lov med det samme, så du snart har en sund og rask lille spire i maven

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

Ja skal nok komme med en update  Og jeg vil krydse fingre for jer den 21. men som du siger: det kan jo kun blive en god dag

Tusind tak søde

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Guud hvor er tiden gået stærkt - det jo helt fantastisk Stort tillykke med milepælen, er helt sikker på at jeres lille bebs har det fantastisk inde i mavsen

Århh, hvor er du sød

Ja, tiden er faktisk gået rigtig stærkt, selvom man føler, at dagene snegler sig afsted Hehe... Nu er 30 % af graviditeten allerede gennemført, det er lidt vildt at tænke på

Ja, håber også den har det rigtig godt derinde

Glæder mig til at følge din flotte mave de sidste par måneder

Anmeld

13. marts 2011

betiinsen

Maalene skriver:

Århh, hvor er du sød - tuuusind tak søde

Ja, bliver helt vildt, at komme til NF, og se at der gemmer sig et lille menneske derinde

Skal I til 3D-scanning, eller har I været det, eller hvordan?

Og bliver aldrig træt af, at fortælle dig det, men du har altså en gude-smuk mave - kan kun være en ægte lille prinsesse, som gemmer sig derinde

nåh hvor er du sød..

Ja NF er fantastisk.. der kan man rigtig se det er en lille baby, og ikke bare en lille prik mere.. hehe..

Kan godt forstå du glæder dig helt vildt Der er jo ikke længe til..

bliver også spændende at se kønnet

Jo har været til 3d scanning, det var en super fed oplevelse.. kan lige vedhæfte et billed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

betiinsen skriver:

nåh hvor er du sød..

Ja NF er fantastisk.. der kan man rigtig se det er en lille baby, og ikke bare en lille prik mere.. hehe..

Kan godt forstå du glæder dig helt vildt Der er jo ikke længe til..

bliver også spændende at se kønnet

Jo har været til 3d scanning, det var en super fed oplevelse.. kan lige vedhæfte et billed

Ja, der er forhåbentlig sket heeeelt vildt meget siden tryghedsscanningen... Hehe... Det bliver så vildt

Ja, synes der var en eeeeevighed til, da jeg fik brevet om NF, men nu begynder jeg at kunne se lys for enden af tunnelen

Ja, kan slet ikke vente med at se, om vi venter en lille prins eller prinsesse - bliver sååå spændende

Århh, hvor er hun bare rigtig rigtig fin altså Var det ikke bare en fantastisk oplevelse?

Anmeld

13. marts 2011

Papaya

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Ja, heeelt vildt - bliver rigtig spændende

Sikke en skøn datter altså - nørrj, hun ser kær ud

Hun er virkelig dejlig, tak. Det er en sjovt periode i hvert falde for mor, da der sker så meget hele tiden med hende.. En rigtig stolt mor  Men pøj pøj med det hele, husk at opdatere os

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

Prisana skriver:

Hun er virkelig dejlig, tak. Det er en sjovt periode i hvert falde for mor, da der sker så meget hele tiden med hende.. En rigtig stolt mor  Men pøj pøj med det hele, husk at opdatere os

Det kunne jeg godt forestille mig, der sker nok bare noget hele tiden Og det bliver ikke mindre med tiden... Hehe

Kan godt forstå du er stolt - hun er virkelig også bare skøn

Tusind mange tak - lover at komme med en update næste mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.