Guldklumpen 12+0 <3 <3 <3 En milepæl :) :) :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Jamen jeg håber meget, at jeg for en, der følger mig, efter SusieQ desværre mistede sine.

Jamen jeg tæller ned til min NF scanning, imorgen kl 11:20. Så kan vi endelig få nogle billeder, hvor de faktisk ligner mennesker, hehe.

Her i huset er du altså også under overvågning, så glæder mig meget til næste mandag, så vi kan få et opdate.

for at babsi risiko tal er meget lav for jer, uanset hvor mange der er

Ja, det var virkelig synd for hende, har tænkt meget på hende

Ja, det kunne da være mega fedt, at have en at følges med som tvillingegravid - kan også se, vi begge har haft en MA tidligere, så det ville da være lidt pudsigt

Men bliver nu også ovenud lykkelig, hvis der "kun" er 1 - selvom det da ville være fantastisk med 2

Haha - rart at vide, at man bliver holdt øje med, lover at komme med en update så hurtig jeg kan

Tusind mange tak - krydser også alt hvad jeg kan for, at begge jeres små guldklumper får rigtig flotte lave risikotal i morgen

Glæder mig rigtig meget til en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

Tillykke med det.. det er jo skønt at nå dertil

Tusind mange tak - og ja, det er så fantastisk

Uhh, så er det snart MD-scanning - hvor bliver det spændende, hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

Baagøe skriver:

Du ser rigtig fin ud Er du særlig eksponeret for tvillinger?

Tusind tak - hvor er du sød

Ikke som sådan, min mormor har et hold tvillinge-søskende, men det er også det der er tættest på

Men min læge sagde, at min livmoder var vokset så meget, at hun troede der gemte sig 2 derinde, så derfor vi er liiiidt spændte

Anmeld

13. marts 2011

Papaya

Sikke en dejlig mave, det bliver spændende om der er 1 eller 2 derinde..

Anmeld

13. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, det var virkelig synd for hende, har tænkt meget på hende

Ja, det kunne da være mega fedt, at have en at følges med som tvillingegravid - kan også se, vi begge har haft en MA tidligere, så det ville da være lidt pudsigt

Men bliver nu også ovenud lykkelig, hvis der "kun" er 1 - selvom det da ville være fantastisk med 2

Haha - rart at vide, at man bliver holdt øje med, lover at komme med en update så hurtig jeg kan

Tusind mange tak - krydser også alt hvad jeg kan for, at begge jeres små guldklumper får rigtig flotte lave risikotal i morgen

Glæder mig rigtig meget til en update

Kunne faktisk ikke huske, at du også har haft en MA.

Jeg synes også i starten, at 2 var en for meget, så viste det sig, at der kun er en, lige jeg bare være glad for, at der kommer en lille guldklump, meeen det sker nok næppe, hehe.

Mange tak og skal nok update med det sammen jeg kommer hjem, men skal nok lige ud og spise, hvis alt er perfekt med begge (en lille tradition).

Venter spændt og synes tiden godt må gå hurtigt, bare til MD er overstået.

Anmeld

13. marts 2011

Najsen86

Maalene skriver:

Tusind mange tak - og ja, det er så fantastisk

Uhh, så er det snart MD-scanning - hvor bliver det spændende, hvad der gemmer sig derinde

jah  Je håber vireklig de kan se det

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

Prisana skriver:

Sikke en dejlig mave, det bliver spændende om der er 1 eller 2 derinde..

Tusind mange tak

Ja, heeelt vildt - bliver rigtig spændende

Sikke en skøn datter altså - nørrj, hun ser kær ud

Anmeld

13. marts 2011

mortilnoahogmelina

Ihh hvor er det dejligt at du har nåede den første milepæl  

Du er bare såå fin søde . 

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Kunne faktisk ikke huske, at du også har haft en MA.

Jeg synes også i starten, at 2 var en for meget, så viste det sig, at der kun er en, lige jeg bare være glad for, at der kommer en lille guldklump, meeen det sker nok næppe, hehe.

Mange tak og skal nok update med det sammen jeg kommer hjem, men skal nok lige ud og spise, hvis alt er perfekt med begge (en lille tradition).

Venter spændt og synes tiden godt må gå hurtigt, bare til MD er overstået.

Ja, der skal ikke være tvivl om, at jeg er lykkelig uanset, om der er 1 eller 2 derinde

Det lyder rigtig godt, og fantastisk idé med at skulle ud og spise bagefter, vi skal allerede scannes 8.35 - så det er nok lige tidligt nok der Hehe...

Ja, lige nu skal NF bare overståes, så er der en lille påskeferie i april at se frem til, og så MD-scanning i starten af maj, så håber det går stærkt nok det hele

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

Najsen86 skriver:

jah  Je håber vireklig de kan se det

Skal ihvertfald nok huske at krydse fingre for jer på fredag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.