Studielån???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.382 visninger
26 svar
1 synes godt om
22. februar 2008

Honningblomst

Har I det og evt hvor meget om måneden??
Jeg tager lån, da det jo er et ret billigt et og så sparer jeg det op på en konto...har oplevet mange som ALDRIG kunne finde på det, men som så både har lånt til bil og meget andet ligegyldigt(i mine øjne,...) mener bare en uddannelse må da være noget af det bedste at invistere i..:)

Jer der måske er færdige med at læse, hvor meget betaler I af om md. og i hvor mange år...

Knus Eva...som lige sidder og kikker på lidt økonomi...(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja det er vist 2500/mdr. Eller der omkring.

Så vidt jeg husker er betalingen afhængig af hvor står lånet er, men det kan du se inde på www.su.dk

Kh Jeanne

Anmeld

26. februar 2008

Charlotte_82

jeg er lige startet op på uddannelse her i januar måned. Indtil videre har jeg ikke taget lån men jo det frister da lidt og overvejer om det måske kan betale sig at tage lån og få betalt vores sure gæld ud og begynde at spare resten af lånet sammen på en anden konto til huskøb så vi ikke skal stå og låne de penge i banken når jeg er færdig uddannet og gerne vil købe hus :)

Men igen ved ikke om det kan betale sig eller ej. Manden er meget imod at vi skal stifte mere gæld så hmm :S

Anmeld

14. maj 2008

Kvindemin

Ja Eva, det syntes jeg også. Jeg skal ned og snakke med banken i dag, om lån - til udd. Da det er en selv betalt Kosmetolog udd. Gruede godt nok også over det i starten, virkelig at skulle sætte mig i så stor gæld, for en udd. Men så blev jeg enig med mig selv om at, udd. er det vigtigste i mit liv (og min familie selvf'). Måske for vi ikke for mange penge, men vi må leve af kærlighed, kildevand og hirsegrød. Smiler. God dag. Vh Christina :)

Anmeld

14. maj 2008

Christinahr

Jeg har også SUlån. Jeg har set sådan på det, at når jeg engang bliver færdig og får et arbejde vil jeg forhåbentlig få noget mere end jeg er vant til i SU:P

Jeg vil ikke komme til at mærke at jeg betaler af, da jeg jo er vant til noget mindre og for mig er det en gevinst swelvom jeg skal betale 2000 kr af måneden - hvis i forstår:P

Anmeld

14. maj 2008

Balderson

Hej

Jeg har ikke selv SU- lån, men har fået at vide at hvis man havde et banklån, så kunne det betale sig at stifte su-lån og så betale gælden hos banken...

og SU-lån er der ikke så høje renter, så man skal ikke betale så meget tilbage...

Mvh

Anmeld

14. maj 2008

Honningblomst

Tak for jeres svar...så er jeg ikke den eneste der gældsætter mig pga min fremtid og mit liv,...:)
Knus...

Anmeld

14. maj 2008

Kvindemin

Nej nej nej nej, det er du ikke :p Banken har lige sagt go' for det i dag, så jeg starter til Aug. Ih hvor er jeg glad :) Knuser

Anmeld

14. maj 2008

H.F

Jeg har taget studielån gennem hele min uddannelse og afbetaler nu 1200 kroner månedligt. Jeg ser det som en god investering i at gøre min studietid fyldt med oplevelser, som jeg ikke havde haft råd til ellers - og 1200 kroner er ikke alverden nu.

Anmeld

14. maj 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f] Nej nej nej nej, det er du ikke :p Banken har lige sagt go' for det i dag, så jeg starter til Aug. Ih hvor er jeg glad :) Knuser[/citat] Ej....KÆMPE STORT TILLYKKE:D det er da vildt godt. Kæmpe (H) og mange gange held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.