Jeg er ano, da jeg ikke ved hvem der læser med. -Det er ok hvis I ved hvem jeg er, men så må i gerne røbe det i en pb og ikke her.
Har været meget åben med mine meget nye problemer som alenemor. Min kæreste skred pludseligt og har ikke set sig tilbage. Har vendt hans datter ryggen - siger han gerne vil hende - men ikke på de vilkår der er bedst for hende, og lur mig om han så ikke stikker halen mellem benene.
Vi er i den grad slut - det er ikke det det handler om, men jeg ville elske hvis han mandede sig op og tog del i vores datters liv. Tog ansvar! Men han ignorerer alle konstruktive forslag og håndsrækninger.
Derudover har jeg fundet ud af at han har været mig utro - ikke fysisk tror jeg - men han har betroet sig til en masse fremmede kvinder på nettet så vidt jeg har forstået. Føler mig til grin. Har kvalme over at have et barn med ham!
Vi har fælles forældremyndighed... og i mine drømme ville det fortsætte og vi fik et konstruktivt forhold til hinanden som fprældre til vores barn. - men er så harm nu at jeg overvejer at søge den fulde. Hvad er jeres råd omkring det? Kan det ende med at han så bakker helt ud... det har han jo næsten gjort, men jeg ville stadig ønske at han vågnede op i forhold til barnet.
Har brug for nogle råd! Det skal være barnet der er i fokus - for hvis det handlede om mig, så skulle han bare skride helt ud af vores liv...
Hjælp!
Anmeld