Eva. skriver:
Men hvad er dine muligheder...du kan jo ikke ændre manden, du kan ingenting gøre i forhold til hans valg og det han magter.
Jeg tænker abre hvis du går ind og får ham til at give fig forældremyndigheden at han så bare giver helt op og tænker det kan være lige meget og det er da i hvert fald ikke barnets bedste.
Hvis jeg var dig ville jeg fortælle ham at han altid kan se jeres datter så meget han vil...være åben og anerkendende og lad være med at se ham som en dårlig far bare fordi han ikke kan det som du måske ønsker af ham.
Han får den relation til jeres barn som du giver plads til og som han ønsker...så giver du pladsen, så kan han fylde rammen ud, udfra det han magter....men lige meget hvad så tror jeg på det er bedre med et forhold tiul sin far, lige meget hvor lidt det bliver, end intet forhold.
knus og held og lykke..
Tak!
Jeg har skrevet med store typer, og mange smil, at jeg ALDRIG vil tage hans datter fra ham! Hun er mit vigtigste, og det er vigtigt for hende at han er der... Har tilbudt det hele på et sølvfad...
Nej jeg kan ikke ændre ham - desværre hehe. For hvis jeg kunne, så havde han allerede nu råbt ud til hele verden at han savner hans datter, og han havde været forbi og trillet en tur med hende.
Men jeg føler og fornemmer at han allerede har fravalgt hende. Og det gør ondt. Kan ikke sætte mig ind i at man kan det...
Anmeld