Enayia skriver:
Haha ja lige præcis, man skulle virkelig tro de bare vidste det! Også de "sovelyde" de somme tider kommer med, så kommer man rendende og vupti så er der iiingenting
Meeen hva, man kan sgu ikke undvære dem selvom de fortærre ens søvn.
Jeg må indrømme jeg stadig klynker over mangel på samme
jeg elsker virkelig at sove haha!
Så Kian kan du SÅ ligge dig til at sove sødt så din mor kan få slappet lidt af og føre en intelligent samtale skabt for MENSA her på baby.dk 
Uhh ja, deres sovelyde.. Uh vågner stadig af dem om natten
Og kan nogle gange gøre det mange gange i løbet af en nat 
Han skal dog snart ind på værelset at sove.. hvis jeg ellers kan overbevise mig selv om at der ikke sker ham noget, når der er en væg imellem os...
Nej, det kan man ikke.. Man kan ikke stoppe med at elske dem, og et smil eller grin, så glemmer man at man ikke har fået sovet igennem og føler man har render under øjnene. 
Hehe... Elsker også bare at sove, det er sååå dejligt, specielt med rent sengetøj og et nyudluftet soveværelse... arh...
Hulker af grin.. Nemlig! haha.. men tror han hørte dig, for nu er der igen stille
Han ligger sikkert og tænker.. hm.. okay, mor har vist brug for lidt klogesnak, så hun laver andet en pruttelyde med munden, tosse ansigter, kilder mig og.... som kun en mor kan 
Anmeld