Er der nogen der har set...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Senia

Nu har han været her. Så jeg sender ham videre til dig

Godt at høre han kom frem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

merichs

Lille-Nivs.Mor skriver:

Godt at høre han kom frem 

Jah, det var bare lækkert

Anmeld

11. marts 2011

Senia

merichs skriver:

Jeg tror skimser det virkede . Så  for at hun ikke vågner om ½ time

Ellers må han lige blive hængende hos jer lidt endnu, just in case hun vågner igen

Anmeld

11. marts 2011

Senia

merichs skriver:

Jah, det var bare lækkert

Hehe

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

Lille-Nivs.Mor skriver:

Åh ja.. Man skulle tro de små bisser, bare lå og ventede på at mor ligger sig godt til rette, før de kalder..

Og når man så tænker... arh den lille vågner nok snart, så kan jeg lige så godt vente, ja så sover og sover de. Når man så tænker, okay så springer jeg i seng - så vågner de.. tsk tsk..

Men hvis nu Ole kommer forbi jer, kan han jo lige blive hængende og give Liva mad og putte hende bagefter

JA det har du SÅ ret i. Når man gerne vil sove. Man skal se en film eller spise hæhæ

Jo tak det ville da være lækkert Måske man skulle tage ham til fange til man vågner af sig selv. Men det ville være synd for de mange andre forældre der ingen søvn får så hæ hæ hæ

Anmeld

11. marts 2011

Senia

JA det har du SÅ ret i. Når man gerne vil sove. Man skal se en film eller spise hæhæ

Jo tak det ville da være lækkert Måske man skulle tage ham til fange til man vågner af sig selv. Men det ville være synd for de mange andre forældre der ingen søvn får så hæ hæ hæ

uh ja.. Hver gang jeg tænker.. nu skal jeg bare hygge med en kop the, tæppe og den bærbare i sofaen, når jeg lige at sætte mig til rette, rykke det lille bord hen så jeg kan nå tingene, få vuffen op under tæppet og vupti.... Whaaaaah.... suk...

De må have en 6. sans, og tænke, mor skal savne mig og ikke kunne hygge uden mig.. hehe

Arj... apopos.... Kian giver sig deroppe "Kiwi læg dig til at sove.." tsk tsk...

Nej, du må ikke tage ham til fange Jeg vil også sove i nat! Griner..

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

Lille-Nivs.Mor skriver:

uh ja.. Hver gang jeg tænker.. nu skal jeg bare hygge med en kop the, tæppe og den bærbare i sofaen, når jeg lige at sætte mig til rette, rykke det lille bord hen så jeg kan nå tingene, få vuffen op under tæppet og vupti.... Whaaaaah.... suk...

De må have en 6. sans, og tænke, mor skal savne mig og ikke kunne hygge uden mig.. hehe

Arj... apopos.... Kian giver sig deroppe "Kiwi læg dig til at sove.." tsk tsk...

Nej, du må ikke tage ham til fange Jeg vil også sove i nat! Griner..

Haha ja lige præcis, man skulle virkelig tro de bare vidste det! Også de "sovelyde" de somme tider kommer med, så kommer man rendende og vupti så er der iiingenting Meeen hva, man kan sgu ikke undvære dem selvom de fortærre ens søvn.

Jeg må indrømme jeg stadig klynker over mangel på samme jeg elsker virkelig at sove haha!

Så Kian kan du SÅ ligge dig til at sove sødt så din mor kan få slappet lidt af og føre en intelligent samtale skabt for MENSA her på baby.dk

Anmeld

12. marts 2011

Senia

Enayia skriver:

Haha ja lige præcis, man skulle virkelig tro de bare vidste det! Også de "sovelyde" de somme tider kommer med, så kommer man rendende og vupti så er der iiingenting Meeen hva, man kan sgu ikke undvære dem selvom de fortærre ens søvn.

Jeg må indrømme jeg stadig klynker over mangel på samme jeg elsker virkelig at sove haha!

Så Kian kan du SÅ ligge dig til at sove sødt så din mor kan få slappet lidt af og føre en intelligent samtale skabt for MENSA her på baby.dk

Uhh ja, deres sovelyde.. Uh vågner stadig af dem om natten Og kan nogle gange gøre det mange gange i løbet af en nat

Han skal dog snart ind på værelset at sove.. hvis jeg ellers kan overbevise mig selv om at der ikke sker ham noget, når der er en væg imellem os...

Nej, det kan man ikke.. Man kan ikke stoppe med at elske dem, og et smil eller grin, så glemmer man at man ikke har fået sovet igennem og føler man har render under øjnene.

Hehe... Elsker også bare at sove, det er sååå dejligt, specielt med rent sengetøj og et nyudluftet soveværelse... arh...

Hulker af grin.. Nemlig! haha.. men tror han hørte dig, for nu er der igen stille Han ligger sikkert og tænker.. hm.. okay, mor har vist brug for lidt klogesnak, så hun laver andet en pruttelyde med munden, tosse ansigter, kilder mig og.... som kun en mor kan

Anmeld

12. marts 2011

Enayia

Lille-Nivs.Mor skriver:

Uhh ja, deres sovelyde.. Uh vågner stadig af dem om natten Og kan nogle gange gøre det mange gange i løbet af en nat

Han skal dog snart ind på værelset at sove.. hvis jeg ellers kan overbevise mig selv om at der ikke sker ham noget, når der er en væg imellem os...

Nej, det kan man ikke.. Man kan ikke stoppe med at elske dem, og et smil eller grin, så glemmer man at man ikke har fået sovet igennem og føler man har render under øjnene.

Hehe... Elsker også bare at sove, det er sååå dejligt, specielt med rent sengetøj og et nyudluftet soveværelse... arh...

Hulker af grin.. Nemlig! haha.. men tror han hørte dig, for nu er der igen stille Han ligger sikkert og tænker.. hm.. okay, mor har vist brug for lidt klogesnak, så hun laver andet en pruttelyde med munden, tosse ansigter, kilder mig og.... som kun en mor kan

Ahhh deejligt! Ej skulle lige til at skrive en kæmpe smøre tilbage, men NU går den ikke længere. Det ender snart med jeg skal proppe tændstikker i hele masken for at holde mine trætte øjne oppe. Så jeg må hellere hoppe ind under dynen (og håbe på manden vågner først) når Liva vågner (yees you wiiish) Hahahaha

Vi må fortsætte vores intelligente samtale en anden aften

Kan du sove rigtig dejligt når du når dertil (og til dig Kiwi, kan du sove riiigtig godt og længe)

Anmeld

12. marts 2011

Senia

Enayia skriver:

Ahhh deejligt! Ej skulle lige til at skrive en kæmpe smøre tilbage, men NU går den ikke længere. Det ender snart med jeg skal proppe tændstikker i hele masken for at holde mine trætte øjne oppe. Så jeg må hellere hoppe ind under dynen (og håbe på manden vågner først) når Liva vågner (yees you wiiish) Hahahaha

Vi må fortsætte vores intelligente samtale en anden aften

Kan du sove rigtig dejligt når du når dertil (og til dig Kiwi, kan du sove riiigtig godt og længe)

Skulle netop til at skrive noget lign. det samme tilbage. Sidder og gaber, men tårer i øjnene, og ved han kan finde på at vågne om 5 timer, for lige at få noget mad. Specielt i de par dage her hvor han ikke rigtig har spist noget, dagen igennem.

Ja, det må vi hehe

Tusind tak, og i lige måde. Håber at Liva sover godt nogle timer endnu. Ellers må du komme til at rykke dig lidt i sengen, så manden ved en upsér vågner (hvis han da sover let, min vågner ikke om så ham den lille græder - det er vist det der kaldes et godt sovehjerte )

Hehe.. skal jeg nok hviske til ham, når jeg hopper i seng her om lidt

Sov godt og drøm smukt..

Nat naaat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.