Er der nogen der har set...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Senia

Tjuhl skriver:

jeg skal klædes ud som Ole Lukøje til fastelavnsfest næste weekend, så kan jeg evt komme forbi dér - hvis du da kan vente så længe med at få søvn

Uh uh.. husk at smide billede op!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Enayia

Lille-Nivs.Mor skriver:

Hehe.. Kian ligger ovenpå og sover tungt, så tænkte at jeg ville sende Ole Lukøje videre, nu han længe sover hehe..

Ahh ja den var feset ind haha  tror jeg er liidt langsom i dag hihi

Anmeld

11. marts 2011

merichs

Lille-Nivs.Mor skriver:

Uh uh.. husk at smide billede op!

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Enayia skriver:

Ahh ja den var feset ind haha  tror jeg er liidt langsom i dag hihi

Griner... Måske Ole lukøje skal forbi dig bagefter?

Anmeld

11. marts 2011

DK

Han har heller ikke været forbi her. Faktisk så vågnede Richard ENORMT tidligt i morges... GISP!! Bare han ikke er kommet til skade over i Japan!!!

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

Lille-Nivs.Mor skriver:

Griner... Måske Ole lukøje skal forbi dig bagefter?

Det ville da være vidunderligt! Er så møg forkølet men den eneste som er oppe herhjemme. Manden snorker på Sofaen, hans datter i sin seng, og Liva vågner sikkert snart! SÅ kan det lige passe jeg når ind og ligger mig godt til rette og liige før man falder i søvn. Wah waah wahh

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

DK skriver:

Han har heller ikke været forbi her. Faktisk så vågnede Richard ENORMT tidligt i morges... GISP!! Bare han ikke er kommet til skade over i Japan!!!

Åh nej dog!!!!! Det håber jeg dælme ikke!

Anmeld

11. marts 2011

merichs

Lille-Nivs.Mor skriver:

Griner.. skulle have givet ham en raket at sidde på Håber snart han lander hos jer

Jeg tror skimser det virkede . Så  for at hun ikke vågner om ½ time

Anmeld

11. marts 2011

merichs

DK skriver:

Nu har han været her. Så jeg sender ham videre til dig

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Enayia skriver:

Det ville da være vidunderligt! Er så møg forkølet men den eneste som er oppe herhjemme. Manden snorker på Sofaen, hans datter i sin seng, og Liva vågner sikkert snart! SÅ kan det lige passe jeg når ind og ligger mig godt til rette og liige før man falder i søvn. Wah waah wahh

Åh ja.. Man skulle tro de små bisser, bare lå og ventede på at mor ligger sig godt til rette, før de kalder..

Og når man så tænker... arh den lille vågner nok snart, så kan jeg lige så godt vente, ja så sover og sover de. Når man så tænker, okay så springer jeg i seng - så vågner de.. tsk tsk..

Men hvis nu Ole kommer forbi jer, kan han jo lige blive hængende og give Liva mad og putte hende bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.