Er der nogen der har set...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

merichs

... Ole Lukøje? Chanel er lysvågen og ligner ikke en som har tænkt sig at sove foreløbig.

Så hvis der er nogen der ser ham, så send ham venligst herhjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Enayia

merichs skriver:

... Ole Lukøje? Chanel er lysvågen og ligner ikke en som har tænkt sig at sove foreløbig.

Så hvis der er nogen der ser ham, så send ham venligst herhjem

Æv da! Sikke en lille bisse

Jeg har ikke set ham endnu, men skal nok jage ham videre hvis han kommer her forbi

Anmeld

11. marts 2011

merichs

Enayia skriver:

Æv da! Sikke en lille bisse

Jeg har ikke set ham endnu, men skal nok jage ham videre hvis han kommer her forbi

Tak skal du have

Ja hun er godt nok en bisse

Anmeld

11. marts 2011

Senia

*ser dit indlæg og går ovenpå... "Ole, tror Kian sover fint nu, men tænkte på om ikke du kan smutte forbi Merichs og få Chanel til at sove?" Ser Ole åbne vinduet og flyve afsted*

Sådan!

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

Lille-Nivs.Mor skriver:

*ser dit indlæg og går ovenpå... "Ole, tror Kian sover fint nu, men tænkte på om ikke du kan smutte forbi Merichs og få Chanel til at sove?" Ser Ole åbne vinduet og flyve afsted*

Sådan!

Æhh ? Hvad for noget hi hi

Anmeld

11. marts 2011

merichs

Lille-Nivs.Mor skriver:

Sådan!

Tusinde tak . Håber han flyver med turbo så han er her snart

Anmeld

11. marts 2011

oo

jeg skal klædes ud som Ole Lukøje til fastelavnsfest næste weekend, så kan jeg evt komme forbi dér - hvis du da kan vente så længe med at få søvn

Anmeld

11. marts 2011

merichs

Tjuhl skriver:

jeg skal klædes ud som Ole Lukøje til fastelavnsfest næste weekend, så kan jeg evt komme forbi dér - hvis du da kan vente så længe med at få søvn

Ih tak for tilbuddet, men jeg tror der er liiiiiidt for lang tid til. I så fald ender jeg med at være en meget træt mor

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Enayia skriver:

Æhh ? Hvad for noget hi hi

Hehe.. Kian ligger ovenpå og sover tungt, så tænkte at jeg ville sende Ole Lukøje videre, nu han længe sover hehe..

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Tusinde tak . Håber han flyver med turbo så han er her snart

Griner.. skulle have givet ham en raket at sidde på Håber snart han lander hos jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.