Tak piger. Nu har jeg mailet til min vejleder for at få hans syn på sagen, og ellers regner jeg med at troppe op på uni på mandag og snakke personligt med studielederen, hvis jeg kan finde ham. Jeg kan jo ikke gøre ret meget nu, mens det er weekend.
vi havde lidt samme problem da morten dumpede en eksamen, og måtte ta et ½ år mere.. men med en alvorlig snak med bankmanden gik det heldigvis..
så håber da virkelig også det går med jer...
ellers må i flytte til søvind, her er billigt at bo, og MIG(L)(H)
Kalaha: Vi har jo bare haft utallige alvorlige snakke med banken efterhånden - jeg dumpede jo også lige inden barsel

Åh ja - vil gerne bo ved siden af dig

Kaufi: sikke noget rod. Man skal godt nok være opmærksom for at kunne følge alle deres smarte regler...
Sådan noget røvlort Line!! Det er fileme synd for dig! Men fortvivl ikke! Skriv en frygtelig søbehistorie om at være mor til tre bittesmå børn og samtidig forsøge at skrive speciale og forsøge at holde styr på alt det huslige. Ikke mærkeligt, at du ikke også nærlæser info fra uni, som du hurtigt kan konkludere ikke har noget med dig at gøre. Og skriv forresten også, at I er nødt til at flytte fra huset, hvis du ikke får lov at gå op!
Idioter!
BM: Lige nøjagtigt. Jeg skal stå med mine bedste husmodertrætte hængehundeøjne og få ham til at forstå, at vi i så fald må bo alle 5 i en papkasse under broen. Det er lige netop det med at nærlæse info samtidig med de 100 andre ting jeg skal, der er glippet. Øv bøv.
Og er der ingenting der hjælper, så kommer Kasper efter ham - og han kan dælme se olm ud

Godt jeg har jer smukke piger

Knus Line (lidt spændt på hvordan alt det her citering er gået efter det nye design...)
Anmeld