Fuck, noget lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2008

birgittemarie

Sådan noget røvlort Line!! Det er fileme synd for dig! Men fortvivl ikke! Skriv en frygtelig søbehistorie om at være mor til tre bittesmå børn og samtidig forsøge at skrive speciale og forsøge at holde styr på alt det huslige. Ikke mærkeligt, at du ikke også nærlæser info fra uni, som du hurtigt kan konkludere ikke har noget med dig at gøre. Og skriv forresten også, at I er nødt til at flytte fra huset, hvis du ikke får lov at gå op!
Idioter!
Kæmpe trøstekrammer fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Så lige du læser på Aalborg Uni - hører det ikke under SDU?
Hvad læser du? Har selv lige færdiggjort en cand.mag, og har desværre også rodet rundt i systemerne et par gange - og de er SÅ tunge at danse med!!! Måske kan jeg hjælpe lidt?

Mvh.
Pernille

Anmeld

11. oktober 2008

linemus

cmks2007 skriver:

Så lige du læser på Aalborg Uni - hører det ikke under SDU?
Hvad læser du? Har selv lige færdiggjort en cand.mag, og har desværre også rodet rundt i systemerne et par gange - og de er SÅ tunge at danse med!!! Måske kan jeg hjælpe lidt?

Mvh.
Pernille

Jeg læser Arkitektur&Design. Jeg ved altså ikke hvad SDU er  - er det syddansk universitet?? Det tror jeg ikke det er under. Hader systemer. Men tak - jeg skal nok give lyd, hvis jeg ikke kan komme igennem til ham.

Knus Line

Anmeld

11. oktober 2008

linemus

Tak piger. Nu har jeg mailet til min vejleder for at få hans syn på sagen, og ellers regner jeg med at troppe op på uni på mandag og snakke personligt med studielederen, hvis jeg kan finde ham. Jeg kan jo ikke gøre ret meget nu, mens det er weekend.
vi havde lidt samme problem da morten dumpede en eksamen, og måtte ta et ½ år mere.. men med en alvorlig snak med bankmanden gik det heldigvis..

så håber da virkelig også det går med jer...

ellers må i flytte til søvind, her er billigt at bo, og MIG(L)(H)
Kalaha: Vi har jo bare haft utallige alvorlige snakke med banken efterhånden - jeg dumpede jo også lige inden barsel   Åh ja - vil gerne bo ved siden af dig 

Kaufi: sikke noget rod. Man skal godt nok være opmærksom for at kunne følge alle deres smarte regler...
Sådan noget røvlort Line!! Det er fileme synd for dig! Men fortvivl ikke! Skriv en frygtelig søbehistorie om at være mor til tre bittesmå børn og samtidig forsøge at skrive speciale og forsøge at holde styr på alt det huslige. Ikke mærkeligt, at du ikke også nærlæser info fra uni, som du hurtigt kan konkludere ikke har noget med dig at gøre. Og skriv forresten også, at I er nødt til at flytte fra huset, hvis du ikke får lov at gå op!
Idioter! 
BM: Lige nøjagtigt. Jeg skal stå med mine bedste husmodertrætte hængehundeøjne og få ham til at forstå, at vi i så fald må bo alle 5 i en papkasse under broen. Det er lige netop det med at nærlæse info samtidig med de 100 andre ting jeg skal, der er glippet. Øv bøv.

Og er der ingenting der hjælper, så kommer Kasper efter ham - og han kan dælme se olm ud 

Godt jeg har jer smukke piger 

Knus Line (lidt spændt på hvordan alt det her citering er gået efter det nye design...)

Anmeld

11. oktober 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Ups, min fejl - var lige inde på SDU´s hjemmeside (jep, Syddansk Uni.), og Aalborg Uni hører ikke under her (men til gengæld har de et campus i KBH - og det vidste jeg så ikke efter 7 års studier).

Selve studiet kender jeg absolut intet til, men kan hvis han nu bare er rigtig afvisende, kan det anbefales at kontakte fakultetssekretæren - de har som regel en direkte linie til dekanen, og oftest også en ekstra smutvej gennem systemet (okay, nu var det den sødeste gamle sekretær, jeg fik krogen i, da jeg havde problemer, og hun var måske også mere behjælpsom end normalt, da jeg også var hylet helt ud af den, også pga. forsinkede studier og deraf katastrofal økonomi - men den er værd at prøve). Håber du finder vej til ham - og hvis jeg kan hjælpe på nogen måde, må du sige til.

Anmeld

11. oktober 2008

linemus

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.