Fuck, noget lort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

linemus

Ja undskyld sproget, men det er altså noget lort! Normalt på studiet skal vi tilmelde os eksamen inden for en bestemt periode, men det er nu lavet om, og jeg havde læst på deres website, at man automatisk blev tilmeldt eksamen, hvis man er tilmeldt studiet. Det er jeg, så det var vel fint. Nu har jeg så lige fundet ud af, at man selv skal tilmelde sig diverse undervisningsaktiviteter - eller det vidste jeg sådan set godt, men da jeg ingen undervisning har (skriver kun projekt - har ingen forelæsninger), tænkte jeg, at det ikke havde noget med mig at gøre. Men det har det. For projektet er åbenbart en undervisningsaktivitet (?) Og tilmelding var fra d.1-15. september, og hvis man ikke er tilmeldt, kan man ikke gå til eksamen! Sekretæren for mit semester har så henvist mig til en blanket, hvor jeg skal søge om at få dispensation til at tilmelde mig undervisning, og den skal underskrives af studieleder og derefter afleveres et helt andet sted. Det i sig selv, syntes jeg var hårdt nok, da jeg egentlig føler, jeg har nok at se til.

Nu har jeg så lige fået svar fra studielederen, som jeg mailede til, for at høre, hvornår jeg kunne træffe ham på kontoret, for jeg vil ikke køre forgæves, når der er så lang vej. Han kommer med en lang forklaring, der ender med: "Du har med andre ord forpasset din chance."

Nej, hvor er jeg ked af det. Og vred over, at han skal bestemme min fremtid på den måde. Hvis jeg ikke går til eksamen til januar - og består! - så jeg bliver færdig og kommer på dagpenge og helst hurtigts muligt får et job, har vi ikke økonomi til at blive boende! For helvede da! Nu skal jeg have forfattet en mail til ham på mine bedende knæ, men må hellere vente til imorgen, hvor jeg er knap så rystet. Det hjælper nok ikke at skælde ham ud :$

Lorte lort. Lorte aften. Og lorte weekend. Jeg gider bare ikke mere :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

heaven

Ej for satan da!!!! pis!!!!

er du ikke en stabil studerende, der har styr på dine ting normalt - de må da kunne se den forklaring du kommer med...

ej, hvor er det bare træls!!!

Medfølende knuz Jannie:S

Anmeld

10. oktober 2008

ivfmarie

Jamen for satatn da Line!!
Ej, det MÅ sgu da kunne lade sig gøre at få lov til at melde til?

Du har jo tildelt en vejleder og alt muligt, hvorfor kan de så ikke se at du er i systemt og har været der i lang tid?

Skide bureaukrati!! (Fååårk det var svært at stave til8()

Anmeld

10. oktober 2008

linemus

Jeg ved sgu ikke lige, hvor stabil jeg er...

Jeg håber også bare, det lige var en form for markering, han skulle af med. Har bare ikke brug for at skulle til at kæmpe med det her oveni. Åh, systemet... synes det er et værre lortested...

Line - der får skrevet lort en masse gange i dag...

Anmeld

10. oktober 2008

ivfmarie

lort lort lort lort!! Det er ok Line, bare gi den gas hvis det hjælper!

Anmeld

10. oktober 2008

heaven

linemus skriver:

Jeg ved sgu ikke lige, hvor stabil jeg er...

Jeg håber også bare, det lige var en form for markering, han skulle af med. Har bare ikke brug for at skulle til at kæmpe med det her oveni. Åh, systemet... synes det er et værre lortested...

Line - der får skrevet lort en masse gange i dag...

ja, det er da godt nok lidt noget møg!!! øv....

tag en snak med dem igen, når du er kommet dig lidt, og så krydser vi fingre!!!

Jannie

Anmeld

11. oktober 2008

Anja

Sikke noget møg, Line !!

Han må da bare se at ændre mening !! 8(

Anmeld

11. oktober 2008

ka li ja

hva fanden line!!! lort lort lort´lort!!!!!
håber da virkelig du kan få skrevet be be be be be be be.. og du så får lov!!
og det der med økonomien kender vi alt alt for godt!!... vi havde lidt samme problem da morten dumpede en eksamen, og måtte ta et ½ år mere.. men med en alvorlig snak med bankmanden gik det heldigvis..

så håber da virkelig også det går med jer...

ellers må i flytte til søvind, her er billigt at bo, og MIG(L)(H)

Anmeld

11. oktober 2008

Kaufie

For hunan Line - det skod-universitet ændrer på procedurerne hvert semester - det er sgu da til at lukke op og lave lort i - ja, for det er sgu da noget lort.

Håber du får omvendt studielederen - de må da lige tage sig lidt sammen og være bare en anelse humane....

Mette, der ikke fik nogen vejleder på praktikprojekt fordi vejlederen gik på barsel - det fik jeg bare ikke noget at vide om - og først da jeg undrede mig over manglende svar, da jeg endelig fik snøvlet mig sammen til at sende et forslag til problemformuliering en måned inde i min praktiktid   fik jeg at vide, at jeg skulle have taget kontakt til afløseren efter en uge ???

Anmeld

11. oktober 2008

bette

ej line.. det er jeg sku ked af at høre.. ja sikke da noget lort..
håber han liiige gør en undtagelse i dit tilfælde... for hvor i alverden skulle du dog vide det fra..

heidi som krydser finger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.