Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har en Mille, en Viktor og en Nanna
Vi har Xander Tais på 4 mdr og Silke Maggie på 3 år. Synes selv det er ret unikt Selv hedder jeg Cassandra Cecilie
Vores lillepige hedder Sylvia Det er der ikke ret mange der hedder, tror da jeg søgte på det at der er 17 lige nu i Dk.
Perl skriver: Jeg har stemt unikt.. men det er mere min søn som hedder Nilan og ved der er kun 5 andre i danmark som hedder der.
Jeg har stemt unikt.. men det er mere min søn som hedder Nilan og ved der er kun 5 andre i danmark som hedder der.
Turtles skriver: Og min søn er en af dem
Og min søn er en af dem
hehe sjov for så tror jeg en af mine venner kender dig og din familie.. hehe... For han sagde da vi navngav ham hva der lige hva med det navn..! for han kendte også nogen andre med en som hed det.. Og jeg tænker at når der sidste var en som blev navngivet det i 2009 ud over vores det må være jer.. haha
stemte unikt navn - Hasse
benjamins'mor skriver: Der er self. mange andre navne. Har lige lavet en ny, da jeg kunne se der ikke var rigtigt nogle svarmuligheder. Hvis svarmulighed 17, vil jeg med glæde høre navnet.
Der er self. mange andre navne.
Har lige lavet en ny, da jeg kunne se der ikke var rigtigt nogle svarmuligheder.
Hvis svarmulighed 17, vil jeg med glæde høre navnet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128