Ny - Hvor mange herinde har børn der hedder:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Pallemor

Vi skal have en datter i denne mdr. Forhåbentlig hun skal hedde Emira Isabell hvilket er unikt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Lene76

Jeg har en Mille, en Viktor og en Nanna

Anmeld

12. marts 2011

Chamomile

Jeg har stemt på et unikt navn. Min datter er navngivet Fleur Celina, og i DK er der ca. 50 med navnet Fleur. Til dagligt er hun dog kun Celina, men det er fordi hun desværre hader navnet Fleur, så det er hun ikke blevet kaldt i ½ år.

Anmeld

12. marts 2011

Tkcuf

Vi har Xander Tais på 4 mdr og Silke Maggie på 3 år. Synes selv det er ret unikt Selv hedder jeg Cassandra Cecilie

Anmeld

12. marts 2011

Henri84

Jeg har en Elias og en Alberte Sofie

Anmeld

12. marts 2011

Tystys14

Vores lillepige hedder Sylvia  Det er der ikke ret mange der hedder, tror da jeg søgte på det at der er 17 lige nu i Dk.

Anmeld

12. marts 2011

Turtles

Perl skriver:

Jeg har stemt unikt.. men det er mere min søn som hedder Nilan og ved der er kun 5 andre i danmark som hedder der.

Og min søn er en af dem

Anmeld

12. marts 2011

Lillefe

Turtles skriver:

Og min søn er en af dem

hehe sjov for så tror jeg en af mine venner kender dig og din familie.. hehe... For han sagde da vi navngav ham hva der lige hva med det navn..! for han kendte også nogen andre med en som hed det.. Og jeg tænker at når der sidste var en som blev navngivet det i 2009 ud over vores det må være jer.. haha

Anmeld

12. marts 2011

signe.

stemte unikt navn - Hasse

Anmeld

12. marts 2011

mor_sabina

benjamins'mor skriver:

Der er self. mange andre navne.

Har lige lavet en ny, da jeg kunne se der ikke var rigtigt nogle svarmuligheder.

Hvis svarmulighed 17, vil jeg med glæde høre navnet.

Har stemt nr 17.

Min store dreng hedder Phillip Emil, har ike hørt den sammensætning før, men ingen af navnene er dog helt usædvanlige

Min lille dreng hedder Jullian Emil, og Jullian kender jeg faktisk ingen der hedder, men det er muligvis nærmere stavemåden der er unik, end det er navnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.