Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har stemt unikt.. men det er mere min søn som hedder Nilan og ved der er kun 5 andre i danmark som hedder der.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
komodo skriver: Det er et super fedt navn din dreng har, men som du kan se på mine knægte kan jeg godt lide unikke navne
Det er et super fedt navn din dreng har, men som du kan se på mine knægte kan jeg godt lide unikke navne
Mary skriver: Jeg har svaret et unikt navn. Vi har tre piger, og specielt Juliane hører vi kun yderst sjældent! Ellers er vi forældre til en Annika, som vi heller ikke hører om så tit, men alligevel et par gange flere end Juliane og så Dicte, som jeg tror kommer mere frem, og er brugt er flere og flere.
Jeg har svaret et unikt navn. Vi har tre piger, og specielt Juliane hører vi kun yderst sjældent! Ellers er vi forældre til en Annika, som vi heller ikke hører om så tit, men alligevel et par gange flere end Juliane og så Dicte, som jeg tror kommer mere frem, og er brugt er flere og flere.
hvis jeg får en pige mere en dag skal hun hedde Juliane Elsker det navn
Mullemus86 skriver:Dine drenge har også fået flotte navne.. og lidt fedt, at de ikke ender med at være syv i klassen med det navn, ikke
En af mine dejlige unger hedder Elias
Min datter hedder Sne Melua.
Daglig tale kaldes hun bare Sne
sne190810 skriver: Min datter hedder Sne Melua. Daglig tale kaldes hun bare Sne
Smukt!
Hmm jeg ved ikke om navnet er unikt, men der er ikke så forfærdeligt mange der hedder det længere. Min søn hedder Mark, og han er den eneste på hele hans skole der hedder det. Det var faktisk ret overraskende
BellaT skriver: Smukt!
Tak
Var faderens forslag, jeg kunne bestemt ikke lide det i starten. Men efter nogle måneder havde jeg vænnet mig til det, og da hun blev født var der ingen tvivl.
Hun er min lille Snebasse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128