Ny - Hvor mange herinde har børn der hedder:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

132319

Mine hedder Hjalte og Kamille og der er ikke ret mange børn med de navne i DK -Heldigvis 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Rosa

Jonathan Birk 

Anmeld

12. marts 2011

Turtles

Perl skriver:

hehe sjov for så tror jeg en af mine venner kender dig og din familie.. hehe... For han sagde da vi navngav ham hva der lige hva med det navn..! for han kendte også nogen andre med en som hed det.. Og jeg tænker at når der sidste var en som blev navngivet det i 2009 ud over vores det må være jer.. haha

Okay hehe ja det kan da godt være vi så har en fælles bekendt??
Vores søn blev døbt maj 2010.

Men fantastisk navn

Anmeld

12. marts 2011

tazz

Anna skulle faktisk have heddet Anna Evia, men min mand og min mor rottede sig sammen, så hun hedder Anna Yorklai istedet.

Ville virkelig gerne have haft at hun hed Evia som eneste navn, men nej nej  Nu hedder hun bare Anna, opkaldt efter min dejlige svenske veninde, som jeg ikke ser så tit, men savner meget.

Jeg havde også Lara på listen. Heldigvis valgte vi ikke det, for det hedder hendes bedste veninde nu. Gabriella blev også valgt fra, og heldigvis ellers havde hun været den 3. Gabrielle i børnehaven. Til gengæld er der hverken i institutionen, til dans, gymnastik eller i den kommende skole nogen som hedder Anna - 2 stk. Kiwi'er, men ingen Anna. Det må være noget geografisk.

Anmeld

12. marts 2011

LotteGabriella

Har stemt et næsten unikt navn, som ikke så mange hedder....der er 680 der hedder Daniella i Danmark i år 2011, så det må hører under der

Anmeld

12. marts 2011

LotteGabriella

fif skriver:

Vores lille fis, hedder Caia - og det er der ikke mange der hedder i Danmark!!!

der er kun 47 i DK i år 2011 der hedder det, stavet på den måde

Anmeld

12. marts 2011

Anne85

Vi har en lille smuk Nynne og en stor fræk Kristian

Anmeld

12. marts 2011

Rsa

Herhjemme har vi en skøn stor Tobias  og en lille Elena Angelica (min kæreste har peruvianske rødder - derfor to spanske navne)... Bruger dog kun det første navn, Elena

Anmeld

12. marts 2011

hc=k

Min dreng hedder Kristopher så jeg stemte altså blankt

Anmeld

12. marts 2011

Fru Dinesen

jeg har både en Amalie og en Alberte ...

Og manden hedder Anders he he 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.