Men efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

SussieThyssen

Åhr..hvor er du sød...bliver helt blød om hjertet nu...tak skal du have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Dictes mor

Jeg brækkede mit haleben, og det gør stadig ondt, og faktisk mere nu, end jeg havde lige efter. Og nu er det alligevel lige straks et år siden

Anmeld

11. marts 2011

lukasmor

Jeg fik ingen smertelindring overhovedet men led alligevel af hovedpine og "trykken" i ryggen. Og så havde jeg selvfølgelig smerter fra selve presseperioden og kunne først bevæge mig optimalt 4-5 dage efter  Går optimalt nu men kan godt mærke at mit bækken ikke er helt som det var før, endnu..

Anmeld

11. marts 2011

Clisolka

de-wett skriver:

hej

Jeg fik også den der i ryggen. efterfølgene kunne jeg ikke mærke jeg skulle tisse før at det var Nu jeg skulle . Jeg lavede knibeøvelser og alt det der man skal, men min muskel havde åbenbart slappet for meget af Nu er det 3 1/2 måned siden jeg fødte og det er først nu jeg kan begynde a mærke at jeg skal tisse

Jeg tror først jeg kunne mærke tissetrangen efter 5-6 uger, så lidt tidligere end dig 

Desuden kunne jeg de første 3 måneder ikke mærke mine baller!! Det er først nu jeg ikke kan mærke at de "sover" mere som i starten 

Det er faktisk ret ubehageligt begge ting.... 

Anmeld

11. marts 2011

Kamulla

hmm.. ikke andet end at jeg er øm forneden til hverdag... især hvis jeg har stået op for længe.. av av av.. det er i arvævet det gør naller..

Hilsen Camilla men en søn på 3år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.