Enayia skriver:
Åhh Sussie! Du er og bliver en stærk kvinde! Sikke dog en barsk omgang!
Hvordan påvirker dit bækken dig nu? husker det bl gjorde sygt ondt, så kan slet ikke forestille mig de smerter du mp have/har haft!
Jeg tror, at hvis jeg ikke var/er den jeg er, med evigt godt humør og tager tingene som de kommer, så kunne man jo nok være væltet.
Og det ER hårdt.
Jeg har altid været utroligt aktiv, men det fik jo så en ende med mit bækken.
I dag er jeg ret så invalideret og har jo lige fået flexjob...endelig
hvor jeg er på kontor.
Jeg kan holde mellem 3-5 timer om dagen, er jeg ved at finde ud af, men det var også hvad vi konstaterede, da jeg var i arbejdsprøvning, så skal jeg hjem og lave afspænding, ligge ned og hvile bækkenet i en times tid eller to on and off.
Jo vel har jeg da ondt. Der er bare dage hvor det tager 2-3 timer at tø mit bækken op om morgenen, og jeg har altid ondt, men man vender sig til det efter noget tid.
Mit bækken skrider ud i bunden så lårbensknoglerne bliver skubbet op i toppen af hofteskålene og langsomt slider brusken af indvendigt og på toppen af lårbensknoglerne..og det er smertefuldt, skal jeg hilse og sige, men...det kan jo ikke nytte, at sidde der og pive og pille sig selv i navlen.
I det mindste kan jeg komme ud af sengen takket være min fantastiske fysioterapeut, og det er mere end jeg kunne i de første 2 mdr efter mit bækken skred.
Det eneste jeg virkeligt savner er at kunne gøre "ting", passe min have og..især at gå ture. DET savner jeg utroligt meget.
Men bare jeg går 500 m kan jeg risikere at ligge på langs hele næste dag..øvøv!
Jeg har altid været en "gåer"..og at gå 10, 15, 20 km var nada, men nu...nå ikke metre piv...der er en grund til alt, og når jeg tænker på hvad andre må gå igennem, så er mit dog alligevel så lidt.

Anmeld