Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skøne damer Er der nogle af jer der har fåer nogle men efter i har født? Jeg fik et epidural og havde ondt i nakken i 2 mdr efter jeg havde født..Knus Charlotte og Aksel 4 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har født to gange, fået epidural første gang, men ingen men overhovedet
Jeg fik også den i ryggen men ingen mén overhoved
Fik spinal hovepine ca 3-4 uger efter fødslen, men det er jo kun men hvis det er resten af livet...så nej,ingen men:-)
Halløjsa
Jeg har et par mén .. Jeg fødte min søn for 5½ måned siden og fik også en epidural .. Jeg havde spændings hovedpine 24/7 i 2 måneder , og har stadig svage smerter ''dernede'' når jeg laver ''stort'' , altså presser
Sorry
hej
Jeg fik også den der i ryggen. efterfølgene kunne jeg ikke mærke jeg skulle tisse før at det var Nu jeg skulle . Jeg lavede knibeøvelser og alt det der man skal, men min muskel havde åbenbart slappet for meget af Nu er det 3 1/2 måned siden jeg fødte og det er først nu jeg kan begynde a mærke at jeg skal tisse
Jeg fik epi under begge mine fødsler og har ingen men at nogen slags
I starten havde jeg lidt ømhed omkring injektionsstedet og var fra tid til anden lidt følelsesløs i samme område på ryggen. De første par uger kunne mine 2 midterste tæer på højre fod også sove. Nu kan jeg ikke mærke noget til det, så det tæller vel ikke som mén, når det ikke er permanent
Fik også epi, og blev øm, der hvor den blev lagt, når jeg lavede nogle bestemte bevægelser, eller stod meget op. Det varede ca. 1år. Var også meget træt længe efter pga. blodtab. Og kunne først sidde nogenlunde smertefrit 2 måneder efter pga. klip/syning. I dag er der heldigvis ikke noget mere
Elias<3 skriver: Halløjsa Jeg har et par mén .. Jeg fødte min søn for 5½ måned siden og fik også en epidural .. Jeg havde spændings hovedpine 24/7 i 2 måneder , og har stadig svage smerter ''dernede'' når jeg laver ''stort'' , altså presser Sorry
Er det derfor ?? For det gør også ondt ved mig og har også fået det .. SÅ kan jeg bedre forstå det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128