AmalieMalle skriver:
Hold da op i har da godt nok os prøvet meget!
Jeg har os tænkt på hvad man gør når man skal stoppe med at amme, ville nemlig os gerne blive ved med at amme om natten. Vi har os prøvet bæresæle, den gik ikk, men slyngen har virket nogen gange, hvad der virker den ene dag, virker ikke den anden dag 
Liam kan godt lide at der er larm og at der sker nogen omkring ham, når han skal sove, fx. støvsugning, fjersyn mm.
Jeg vil helt sikkert prøve både ørene og en "gennemtjekning" af ham hos en børnelæge, det havde jeg slet ikk tænkt på, TAK 
Osteopat - aner jeg ikk hvad er, hehe (:
Kan bruge dine råd rigtig meget, mange tak 

Problemet med at stoppe med at amme er, at din mælk er den bedste for hans mave.. Da vi skiftede over, fik hun hård mave istedet for, og det bøvler vi stadig med.. Ikke forstoppelse heldigvis, men vi skal skifte mellem grøn allomin og hendes alm hele tiden, og ville faktisk ønske, at jeg havde kæmpet lidt hårdere for at få det til at fungere.. De gange hvor vi har prøvet kun at give hende det alm, har hun haft forstoppelse, og det er SÅ synd for hende
Nogen har selvfølgelig ikke de problemer, men det ved man jo ikke, før man opgiver amningen af den ene eller den anden årsag.. Jeg ville også gerne have fortsat med at amme om aftenen eller om natten, men det opgav jeg også lige så hurtigt, for der var bare ikke nok - især ikke, når produktionen ikke blev stimuleret i løbet af dagen..
På den ande side, så er jeg også glad for, at jeg stoppede.. Nu er jeg sikker på hun er mæt, og hendes far kan også bruges som trøst..
Men hvis han bliver ked af det, når du ligger ham, så kunne det jo også bunde i tryghed.. Nogen børn lever på armen de første par mdr, og ved ikke om der er så meget at gøre ved det.. Cajsa gør det for det meste kun, når hun er igang med et tigerspring, eller som sidst, efter hendes 3-mdrs vaccination.. Det eneste jeg vil sige om det er, at selvom det er svært, så nyd det! Om hun så var ved at dø, så ville Cajsa ikke sove på brystet af mig mere, og bliver sur og tvær, hvis jeg ikke bare vil lade hende sove når hun er træt
Og hun er kun 4 mdr gammel