Hvornår er børn gamle nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Aves.

Sof skriver:

Den er jeg helt enig i, jeg kan da også tage en morfar på sofaen. Jeg sover ikke og jeg svarer hende på alt og er der hvis hun skal bruge mig, men jeg hviler mig og får slappet ekstra af, og det skal man også huske, men det mener jeg så også er noget helt andet end at bede barnet tie stille så jeg kan sove. 

Ja for pokker...det ville jeg heller aldrig bede mine om...men at se en film med dem og så halvsove imens, det er nu altid godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Sof

Eva. skriver:

Ja for pokker...det ville jeg heller aldrig bede mine om...men at se en film med dem og så halvsove imens, det er nu altid godt..

Ja, og de fleste unger synes jo også det er super hyggeligt at mor gider ligge med på sofaen og putte mens der bliver set film 

Anmeld

9. marts 2011

Laura.

Maja88 skriver:

når de er teenager...

når man har børn, må man tilside sætte sine egne behov

Anmeld

9. marts 2011

Aves.

Sof skriver:

Ja, og de fleste unger synes jo også det er super hyggeligt at mor gider ligge med på sofaen og putte mens der bliver set film 

præcis..

Anmeld

9. marts 2011

Majeha

Uha. Luc vågner allerede mellem 5 og 6. uanset hvad tid han bliver lagt i seng. OGSÅ i weekenderne. Så er han frisk og vil op og igang. For det meste ligger/sidder/står han bare i sengen og snakker, synger m.m. indtil jeg synes, det er passende tid at stå op. Men nu går der jo ikke synderligt længe før han skal ud af tremmesengen, så der er jeg sikker på, han bare står op, når han vågner.

På et tidspunkt var han faldet i søvn på en madras, der ligger inde på hans værelse, så lod ham blive liggende der, i stedet for at rrisikere at vække ham, ved at flytte ham op i sin seng. Jeg vågnede i løbet af natten, og i stuen var tv'et tændt. Der sad han fint i sofaen og så tegnefilm kl. l*rt om natten. Han var ikke engang 2 år på det tidspunkt. Plejer ellers at vågne ved den mindste lyd fra ham af, men han havde været yderst stille. tsk tsk.

Så når han får en anden seng, kan jeg nok ikke undgå, at han står op før mig og gåær igang med at lege eller sådan. Og det vil også være ok med mig, når han vænner sig til, det kun er i weekenden.

Anmeld

9. marts 2011

frk Jensen

Majeha skriver:

Uha. Luc vågner allerede mellem 5 og 6. uanset hvad tid han bliver lagt i seng. OGSÅ i weekenderne. Så er han frisk og vil op og igang. For det meste ligger/sidder/står han bare i sengen og snakker, synger m.m. indtil jeg synes, det er passende tid at stå op. Men nu går der jo ikke synderligt længe før han skal ud af tremmesengen, så der er jeg sikker på, han bare står op, når han vågner.

På et tidspunkt var han faldet i søvn på en madras, der ligger inde på hans værelse, så lod ham blive liggende der, i stedet for at rrisikere at vække ham, ved at flytte ham op i sin seng. Jeg vågnede i løbet af natten, og i stuen var tv'et tændt. Der sad han fint i sofaen og så tegnefilm kl. l*rt om natten. Han var ikke engang 2 år på det tidspunkt. Plejer ellers at vågne ved den mindste lyd fra ham af, men han havde været yderst stille. tsk tsk.

Så når han får en anden seng, kan jeg nok ikke undgå, at han står op før mig og gåær igang med at lege eller sådan. Og det vil også være ok med mig, når han vænner sig til, det kun er i weekenden.

Årh hvor sødt... :) Det var da meget godt ramt at det var tegnefilm han så :)

Min søn står også selv op nu... Han kommer selv over i min seng om natten.. Han tuller bare rundt indtil jeg står op.. I weekenden var kl omkring de 7 da han ville op..

Jeg gav ham en ren mås, og lidt morgen mad, så hoppede vi i sofaen med dyner og så bamse til kl ti...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.