Uha. Luc vågner allerede mellem 5 og 6. uanset hvad tid han bliver lagt i seng. OGSÅ i weekenderne. Så er han frisk og vil op og igang. For det meste ligger/sidder/står han bare i sengen og snakker, synger m.m. indtil jeg synes, det er passende tid at stå op. Men nu går der jo ikke synderligt længe før han skal ud af tremmesengen, så der er jeg sikker på, han bare står op, når han vågner.
På et tidspunkt var han faldet i søvn på en madras, der ligger inde på hans værelse, så lod ham blive liggende der, i stedet for at rrisikere at vække ham, ved at flytte ham op i sin seng. Jeg vågnede i løbet af natten, og i stuen var tv'et tændt. Der sad han fint i sofaen og så tegnefilm kl. l*rt om natten
. Han var ikke engang 2 år på det tidspunkt. Plejer ellers at vågne ved den mindste lyd fra ham af, men han havde været yderst stille. tsk tsk.
Så når han får en anden seng, kan jeg nok ikke undgå, at han står op før mig og gåær igang med at lege eller sådan. Og det vil også være ok med mig, når han vænner sig til, det kun er i weekenden.
Anmeld