Hvornår er børn gamle nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

til at stå op selv og lege til man selv har fået sovet ud. Og man evt kan sige til dem de skal være stille fordi man selv skal sove?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Maja88

Anonym skriver:

til at stå op selv og lege til man selv har fået sovet ud. Og man evt kan sige til dem de skal være stille fordi man selv skal sove?

når de er teenager...

når man har børn, må man tilside sætte sine egne behov

Anmeld

9. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Anonym skriver:

Mathilde var omkring 3 år da hun selv stod op om morgenen (i weekenderne vel at mærke) - det var så dejlig nemt, så gik hun selv ind i stuen og tændte fjernsynet... og når hun så synes at NU havde hun set nok, så kom hun ind og puttede hos os, også stod vi sammen op og fik morgenmad osv.

Mht. at bede børnene om at være stille for at man som forældre kan sove videre, det synes jeg ikke hører nogle steder hjemme! Altså helt ærligt, så er det sgu bare op af sengen og igang!

Anmeld

9. marts 2011

Mormilla

Maja88 skriver:

når de er teenager...

Helt enig!!!

Anmeld

9. marts 2011

Becks

Maja88 skriver:

når de er teenager...

Anmeld

9. marts 2011

Aves.

Når de når skolealderen, så kan de godt selv stå op og tage mad osv...dog har mine børn altid sovet længe så har aldrig praktiseret det, tænker det er lidt ensomt for børn...kan de ikke putte i din seng og se tv imens du sover lidt..

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Maja88 skriver:

når de er teenager...

Anmeld

9. marts 2011

eElak

Anonym skriver:

jeg kan godt forstå at du spørger om det... 

Jeg har en knægt som vågner tidligt, og derfor har jeg da tænkt samme tanke... 

Han er næsten 2 nu, og i weekenderne så står vi op, og han får lidt morgenmad, imens jeg sumper på sofaen.. så kan han lege i op til 2 timer selv - altså jeg skifter jo ble på ham osv, og jeg sover ikke helt, men jeg slapper af...

Hvis nogen skulle mene at det er at være en dårlig mor, fordi man ønsker muligheden for at snue den længere - så kom bare an ;-)

Anmeld

9. marts 2011

mor_sabina

Det må vel være forskelligt hvornår og om de kan opfylde de krav.

Men herhjemme tager vi vores største dreng op når han vågner, giver ham morgenmad og ren ble. Og så går vi ind og putter igen, og så tudser han selv rundt og leger, men han kommer ind engang imellem og vil vise os en bog, og så læser vi. Men man får da lidt ekstra hvile Han har gjort det siden han var 15 mrd.

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Maja88 skriver:

når de er teenager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.