vdr SPIRAL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2008

Kaufie

Jeg synes ihvert fald jeg har blødt en del mere her efter jeg fik spiral - men om det er spiralens skyld - eller bare endnu en efter-fødsels-virkning, det ved jeg så ikke.

Men jeg har så ikke haft de vilde blødninger før - og faktisk kun 3 dage - så..... det er ihvert fald ændret nu...:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

ka li ja

Kaufie skriver:

Jeg synes ihvert fald jeg har blødt en del mere her efter jeg fik spiral - men om det er spiralens skyld - eller bare endnu en efter-fødsels-virkning, det ved jeg så ikke.

Men jeg har så ikke haft de vilde blødninger før - og faktisk kun 3 dage - så..... det er ihvert fald ændret nu...:(

hvad slags har du? kobber eller hormon?

Anmeld

11. oktober 2008

Kaufie

ka li ja skriver:

Kaufie skriver:

hvad slags har du? kobber eller hormon?

kobber...

Anmeld

11. oktober 2008

Tikki

Ja, det gjorde jeg også med en kobber - 7 dage hvor 4 dage var med fuld styrke. Det er helt normalt med en kobberspiral. Med en hormonspiral bløder man mindre og nogle kun 1 dag.....tilgengæld så bliver sådan en som mig, der ikke tåler hormoner fuldstændig vanvittig humørmæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.