Man kan vel ikke undgå, at noget af sæden render ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Okay, stort tillykke med prinsessen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jo helt bestemt, kunne bare godt have ønsket, at formuleringen havde været lidt anderledes, men pyt med det. Tak for din respons

Det eneste der ikke var formuleret neutralt var første del, og jeg holder skam fast i, at det ikke er sundt for underlivet

Anmeld

9. marts 2011

smlmea

Der er absolut ingen videskablig belæg for at blive liggene.

Når din kærste får udløsning,fyres sædceller afsted med omkring 18km/h i toppen af skeden,lige ud for livmodermunden,og de raske sædceller svømmer med det samme afsted.

Det der glider ud,når du rejser dig,er sædvæske,og døde sædceller,som aldrig ville have nået op i æggelederne alligvel.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Der er absolut ingen videskablig belæg for at blive liggene.

Når din kærste får udløsning,fyres sædceller afsted med omkring 18km/h i toppen af skeden,lige ud for livmodermunden,og de raske sædceller svømmer med det samme afsted.

Det der glider ud,når du rejser dig,er sædvæske,og døde sædceller,som aldrig ville have nået op i æggelederne alligvel.

Tusind tak for dit super gode svar.

Har lige et andet spørgsmål, håber at du også her kan hjælpe mig .

Skal ifølge inaktiv æl test (den beregner æl ud fra dine 3 sidste menstruationer) have æl i morgen Torsdag. Jeg har haft sex med min mand i fredags, søndags og igår, er jeg "dækket nok ind" til en forhåbentlig og meget ønsket lille spir?

Anmeld

9. marts 2011

smlmea

Ja hvis din ÆL kommer imorgen,skulle sæden hvis kvaliteten ellers er i orden,snildt kunne befrugte et æg,men jeg ville nu hygge videre idag og imorgen.

Også kan jeg anbefale ÆL-test,da man ikke nødvendigvis kan regne med beregningerne på nettet.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Okay, tak for tippet.

Jamen så hygger vi vidre i dag og i morgen, men man siger jo at det er bedst at hygge hver anden dag, så manden har mulighed for at producerer "god krudt", frem for hver dag.

Hvis æl kommer i morgen, hvor længe efter skal vi så hygge??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.