Man kan vel ikke undgå, at noget af sæden render ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hejsa.

Man kan vel godt blive gravid selvom, at noget af sæden render ud igen? Har sammen med min mand igår, og da jeg skulle på wc, her til morgen, kunne jeg mærke at der rendte lidt sæd ud, men det var ikke mere end 2-3 dråber.

No problem.

Jeg blev gravid på P-piller og måden hvorpå Laura blev undfanget er det utroligt, der overhovedet kunne komme en skøn lille pige ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Frøken J.

Puha, jeg tror det er pænt uhygiejnisk at lade det ligge deroppe hele natten, det er jo ret vigtigt at du tisser efter sex pga. bakterier osv! Nu vil jeg ikke komme med de store detaljer, men jeg blev hverken liggende en halv time eller hele natten, og jeg blev gravid i 2. forsøg, altså 2. måned efter jeg havde smidt p-pillerne.

Anmeld

9. marts 2011

nattergalen

Christine skriver:

Det skal du ikke være bange for! Det gjorde jeg også, men blev gravid i første forsøg alligevel og er nu 20+2. Det er jo kun cellerne der skal nå frem og det gør de hurtigt, alt det der øh... splat.. er jo bare fyld.

Tak for svar.. 

Så er jeg straks mere rolig...  

Anmeld

9. marts 2011

Clisolka

Secrets skriver:

Puha, jeg tror det er pænt uhygiejnisk at lade det ligge deroppe hele natten, det er jo ret vigtigt at du tisser efter sex pga. bakterier osv! Nu vil jeg ikke komme med de store detaljer, men jeg blev hverken liggende en halv time eller hele natten, og jeg blev gravid i 2. forsøg, altså 2. måned efter jeg havde smidt p-pillerne.

Det er også min tanke  Jeg ville da få en ordentlig omgang blærebetændelse hvis jeg lå natten over

Jeg blev gravid ca 2-3 måneder efter p-pillestop uden at ligge en halv time efter eller hele natten over, mistede ved en MA - et halvt år efter var jeg gravid igen med Isabella 

Anmeld

9. marts 2011

Rødhætte

Tror det er meget forskelligt hvordan vore kroppe reagere. Jeg havde fået afvide at en pude under efter sex intet havde at sige, men den ene mdr jeg gjorde det var der gevinst (efter 5 mdr forsøg)..

Gør hvad du synes der følelses rigtig.. Held og lykke

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Nej, men nu er det jo ikke alle, der er lige så heldige som dig!

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nej, men nu er det jo ikke alle, der er lige så heldige som dig!

Der er ingen grund til at være flabet! Jeg svarer på dit spørgsmål og siger netop, at der ikke sker noget ved det render ud, for det lykkedes alligevel for mig, på trods af det rendte ud. Men du vil måske ikke have man svarer på dit spørgsmål, eller?

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Tror det er meget forskelligt hvordan vore kroppe reagere. Jeg havde fået afvide at en pude under efter sex intet havde at sige, men den ene mdr jeg gjorde det var der gevinst (efter 5 mdr forsøg)..

Gør hvad du synes der følelses rigtig.. Held og lykke

Dejligt, med lidt positivitet

Det har jeg helt bestemt også tænkt mig rødhætte

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Der er ingen grund til at være flabet! Jeg svarer på dit spørgsmål og siger netop, at der ikke sker noget ved det render ud, for det lykkedes alligevel for mig, på trods af det rendte ud. Men du vil måske ikke have man svarer på dit spørgsmål, eller?

Jo helt bestemt, kunne bare godt have ønsket, at formuleringen havde været lidt anderledes, men pyt med det. Tak for din respons

Anmeld

9. marts 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg gik altid på wc efter sex..

Og nu sidder jeg med min lille pige som jeg fik i fredags..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.