Man kan vel ikke undgå, at noget af sæden render ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.128 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

Man kan vel godt blive gravid selvom, at noget af sæden render ud igen? Har sammen med min mand igår, og da jeg skulle på wc, her til morgen, kunne jeg mærke at der rendte lidt sæd ud, men det var ikke mere end 2-3 dråber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Fru Nielsen

Ja ja ja ja..... Det sæd der skal derhen hvor det skal for du bliver gravid, det kommer helt sikkert derhen hvor det skal, også selvom du så går på wc lige efter...

Dog kan jeg huske min læge da vi startede projekt baby, sagde til mig at hun anbefalde man lige lagde i sengen ½ time efter sex....

Begge gange er der gået fra p-pille stop til positiv graviditets test 3 mdr! Så hendes råd har nok ikke været helt forkert

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Efter vi sexede lagde jeg mig med en pude under bagdelen og lå sådan i ca 30 minutter, hvor efter jeg lagde mig til at sove, det var først her til morgen jeg stod ud af sengen.

Det vil sige, at de 2-3 dryp intet betyder, for mine chancer for at blive gravid?

Anmeld

9. marts 2011

Bruus

Efter vi sexede lagde jeg mig med en pude under bagdelen og lå sådan i ca 30 minutter, hvor efter jeg lagde mig til at sove, det var først her til morgen jeg stod ud af sengen.

Det vil sige, at de 2-3 dryp intet betyder, for mine chancer for at blive gravid?

Nej det betyder ingenting Jeg lå blot 10-15 min hver gang vi havde gjort det, og gik derefter på toilettet, og det var åbenbart alt rigeligt   For der var jackpot i 2.forsøg Så bare rolig

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Dejligt at høre, og tillykke med den flotte mave

Hvor længe prøvede i, før det lykkes?

I denne her måned, har vi haft sex hver anden dag, og har lagt med bagdelen oppe ca. 30 hver gang, skulle have æl i morgen, så håber da at der er "svømmere " nok i mig til at det lykkes

Anmeld

9. marts 2011

nattergalen

Måske et dumt spørgsmål, men skal man helst ligger ned i 30 min. efter? 
For jeg er så elendig til det.. Jeg føler altid jeg skal i bad ret hurtigt efter.. Formindsker det mon vores chancer at jeg går i bad lige efter??  

Anmeld

9. marts 2011

Miss BananaHammock

For det første så kan jeg hverken bekræfte eller afkræfte teorien om at ligge med rumpen eleveret, eller og hvorvidt man ikke må tisse lige efter. Men det jeg har hørt er at i det øjeblik hvor manden kommer, finder de sædceller der kan, vejen op gennem livmoderen og den væske der komme ud er resten, plus væske. 

For det andet så kan man jo få blærebetændelse af ikke at tisse efter sex. 

Men jeg er måske ikke et pragteksempel for vi har prøvet i over 2 år og er nu igang med behandling. Men jeg har aldrig haft blærebetændelse.

for at I har eller rammer plet i denne måned. Heldigvis kan både æg og sædceller overleve i et par dage, så både sex før, under og efter ÆL 

Anmeld

9. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg rejste mig lige efter han var kommet og halvdelen af sæden var smurt ind i lagnet. Jeg gik direkte i bad og havde enda også været på wc. Og jeg blev gravid på det

så det er en skrøne det med at ligge ned og sæden skal holde sig! det lige med det første skud sæd, at du kan blive gravid.

Anmeld

9. marts 2011

missie20

Anonym skriver:

Hejsa.

Man kan vel godt blive gravid selvom, at noget af sæden render ud igen? Har sammen med min mand igår, og da jeg skulle på wc, her til morgen, kunne jeg mærke at der rendte lidt sæd ud, men det var ikke mere end 2-3 dråber.

Du skal ikke være bange for om der er noget der ryger ud. De er nogle meget livlige "sataner" sådan nogle sædceller. Jeg blev engang gravid, ved at manden kom uden på læberne. Så bare rolig, hvis det er den rette dag og solen skinner på dig den dag, skal du nok blive gravid Du kan jo også blive gravid, uden manden når at komme, ved at have penis oppe i dig. Sorry hvis svaret var lidt detaljeret
Held og lykke med det hele.

Anmeld

9. marts 2011

Christine

nattergalen skriver:

Måske et dumt spørgsmål, men skal man helst ligger ned i 30 min. efter? 
For jeg er så elendig til det.. Jeg føler altid jeg skal i bad ret hurtigt efter.. Formindsker det mon vores chancer at jeg går i bad lige efter??  

Det skal du ikke være bange for! Det gjorde jeg også, men blev gravid i første forsøg alligevel og er nu 20+2. Det er jo kun cellerne der skal nå frem og det gør de hurtigt, alt det der øh... splat.. er jo bare fyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.