Sandheden kommer fra børn og fulde folk... Og min far!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
28 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

132319

Ja, intet mindre!

Ungerne og jeg er på miniferie hos min far og hans kone. Hyggeligt!

I går stod vi og lavede aftensmad og min far kigger op og ned af mig og siger: "Nå Frøken, du skal vel også snart til at tabe dig lidt?" Jeg svarer at jeg ikke har været super motiveret pga. flytning og stress men at jo, det skulle jeg da på et tidspunkt. Han fortsætter "Ja, for du kan jo ikke bruge graviditeten som en undskyldning længere?" Min datter er 6 måneder.

Hvor ér det bare benhårdt at få smidt i hovedet af min egen FAR! Vi plejer at hygge med lidt godt og en sodavand om aftenen når vi er på besøg men jeg har bare slet ikke haft lyst til den slags de her dage 

Det er SUPER at have fået et "spark i røven" til at komme i gang med vægttabet men nogle gange er de man mindst vil høre sandheden fra, nok egentlig dem der står en nærmest

Hvis nogle ligger inde med super gode og børnevenlige slankeopskrifter, tager jeg imod dem med kyshånd NU skal det være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

SussieThyssen

MHK skriver:

Ja, intet mindre!

Ungerne og jeg er på miniferie hos min far og hans kone. Hyggeligt!

I går stod vi og lavede aftensmad og min far kigger op og ned af mig og siger: "Nå Frøken, du skal vel også snart til at tabe dig lidt?" Jeg svarer at jeg ikke har været super motiveret pga. flytning og stress men at jo, det skulle jeg da på et tidspunkt. Han fortsætter "Ja, for du kan jo ikke bruge graviditeten som en undskyldning længere?" Min datter er 6 måneder.

Hvor ér det bare benhårdt at få smidt i hovedet af min egen FAR! Vi plejer at hygge med lidt godt og en sodavand om aftenen når vi er på besøg men jeg har bare slet ikke haft lyst til den slags de her dage 

Det er SUPER at have fået et "spark i røven" til at komme i gang med vægttabet men nogle gange er de man mindst vil høre sandheden fra, nok egentlig dem der står en nærmest

Hvis nogle ligger inde med super gode og børnevenlige slankeopskrifter, tager jeg imod dem med kyshånd NU skal det være!

Ja undskyld jeg griner..men min var var lige sådan.
Han prikkede mig gerne i maven og sagde: "Nå min pige, nu er det vist på tide med lidt skrump!"
Bare sådan 
Og ved du hvad...jeg elskede ham for det, for jeg vidste jo hvergang at han havde så inderligt ret.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. marts 2011

132319

SussieThyssen skriver:

Ja undskyld jeg griner..men min var var lige sådan.
Han prikkede mig gerne i maven og sagde: "Nå min pige, nu er det vist på tide med lidt skrump!"
Bare sådan 
Og ved du hvad...jeg elskede ham for det, for jeg vidste jo hvergang at han havde så inderligt ret.

Kærligst
Sussie

Det er også fint nok men stadig lidt hårdt at høre. Især fordi jeg godt selv er klar over at jeg er ved at blive en anelse for stor

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

dårlig, DÅRLIG motivation.. Og selvom det sikkert ikke var så hårdt ment, så er det jo stadig en meget uhøflig, ja nærmest uopdragen, ting at sige, datter eller ej. Det håber jeg for dig, at du fik sagt til ham, sådan som det går dig på. 

Anmeld

8. marts 2011

SussieThyssen

MHK skriver:

Det er også fint nok men stadig lidt hårdt at høre. Især fordi jeg godt selv er klar over at jeg er ved at blive en anelse for stor

Ja...kender godt følelsen, og blev også altid sådan lidt...hmmm!
Men i dag, hvor jeg ikke har ham mere, og tænker på det, så var han måske den af alle jeg helst ville høre det fra, netop fordi jeg vidste han elskede mig og ville mit bedste.
Og som du, så var det gerne det der skulle til, for at tage mig sammen.

Anmeld

8. marts 2011

132319

Kindfed skriver:

dårlig, DÅRLIG motivation.. Og selvom det sikkert ikke var så hårdt ment, så er det jo stadig en meget uhøflig, ja nærmest uopdragen, ting at sige, datter eller ej. Det håber jeg for dig, at du fik sagt til ham, sådan som det går dig på. 

Jeg fik ikke sagt noget og har heller ikke gjort det men takker pænt nej tak hver gang han tilbyder noget sødt -Jeg har ganske enkelt ikke lyst

Men ja, jeg synes også lidt det var et slag i maven især fordi han ved at jeg tumler med en masse i forvejen.

Stemningen har været ret trykket siden og vi skal være her til torsdag

Anmeld

8. marts 2011

Lillefe

Hmm.. syntes det var da lige i overkanten at få smidt i hovedet..  altså det er kun 6 måneder siden du har født!? ej kunne måske følge ham lidt hvis det var over et år siden og han vidste du ikke havde gjort noget..rigtigt tarveligt sagt....

Anmeld

9. marts 2011

Kindfed

MHK skriver:

Jeg fik ikke sagt noget og har heller ikke gjort det men takker pænt nej tak hver gang han tilbyder noget sødt -Jeg har ganske enkelt ikke lyst

Men ja, jeg synes også lidt det var et slag i maven især fordi han ved at jeg tumler med en masse i forvejen.

Stemningen har været ret trykket siden og vi skal være her til torsdag

Jamen jamen jamen, du er da nødt til at sige noget? Det piner dig jo? Og du spiser ikke slik lige i disse dage pga. det? Fint nok, men der er da aldrig en slankekur, der har virket, af ren ydmygelse og skam?

Anmeld

9. marts 2011

132319

Perl skriver:

Hmm.. syntes det var da lige i overkanten at få smidt i hovedet..  altså det er kun 6 måneder siden du har født!? ej kunne måske følge ham lidt hvis det var over et år siden og han vidste du ikke havde gjort noget..rigtigt tarveligt sagt....

Jeg blev også ret ked af det. Som sagt ved jeg godt at jeg er ved at blive for stor og lever for usundt men han kunne have valgt en anden indledningsreplik.

Han ved at jeg er helt vildt presset på mange områder og så er sund kost og motion ikke det der står højest på listen.

Han undrede sig derefter over hvorfor jeg ikke spiste ret meget til aftensmad -Tja, hvorfor mon?

Anmeld

9. marts 2011

132319

Kindfed skriver:

Jamen jamen jamen, du er da nødt til at sige noget? Det piner dig jo? Og du spiser ikke slik lige i disse dage pga. det? Fint nok, men der er da aldrig en slankekur, der har virket, af ren ydmygelse og skam?

Ja, det burde jeg jo nok, jeg er bare så dårlig til at få det sagt.

Men nej, du har ret. Min ekskærestes stikpiller om mit udseende havde modsat effekt og dét at det nu også kommer fra min far er blot endnu et stik i hjertet

SÅ stor er jeg heller ikke. Jeg er 12 kg fra dét jeg vejede før jeg fik mit første barn så det er jo ikke fordi jeg skal smide 50 kg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.