Lækkert tøj til mor ;-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. marts 2011

Anne85

nicole skriver:

Er nr et solgt?

ja billede 1 er desværre solgt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Leonora

NØØØØHHHJJJJ hvor har du meget fint til salg...jeg kan ØV ØV ØV desværre ikke være i en str S.....

Eller havde jeg hoppet på en masse af det

Anmeld

27. marts 2011

Preghiera

Anne85 skriver:

Da vi skal flytte er jeg i fuld gang med sortering - bl.a. af alt mit tøj.... så nu sælger jeg ud i lidt af alt mit skønne tøj...

Tøjet kommer fra et ikke ryger hjem uden dyr, det er aldrig vasket i andet end neutral vaskepulver - ingen skyllemiddel og ingen tørretumbling.

Der kommer mere tøj senere  Husk også at tjek mine annoncer med børnetøj

Følgende er allerede solgt:

Til CVVE: Vero moda tunika (billede 1-2), vila cardigan (billede 7-8) og mbyM skjorte (billede 15-16)

UH! Er den der Nümph-"kjole"-strik-ting med de orange knapper stadig til salg??? 

Den ser super fin ud, men tænkte på om ikke du havde et billede hvor du har den på, så man kan se hvordan den sidder?

Anmeld

27. marts 2011

Anne85

Preghiera skriver:

UH! Er den der Nümph-"kjole"-strik-ting med de orange knapper stadig til salg??? 

Den ser super fin ud, men tænkte på om ikke du havde et billede hvor du har den på, så man kan se hvordan den sidder?

Jeps - den er stadig til salg. Den er også super fin - jeg har bare aldrig brugt den da jeg ikke synes den gør noget for MIN figur. Men har en veninde der også har den og hun er bare røv lækker i den - så det er vist bare mig der kommer til at se lidt små tyk ud i den.

Er selv hjemme - så du må lige nøjes med de her billeder som jeg selv ku ta

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2011

Anne85

Leonora skriver:

NØØØØHHHJJJJ hvor har du meget fint til salg...jeg kan ØV ØV ØV desværre ikke være i en str S.....

Eller havde jeg hoppet på en masse af det

Det kommer du hurtigt igen efter fødslen  

Anmeld

27. marts 2011

Preghiera

Anne85 skriver:

Jeps - den er stadig til salg. Den er også super fin - jeg har bare aldrig brugt den da jeg ikke synes den gør noget for MIN figur. Men har en veninde der også har den og hun er bare røv lækker i den - så det er vist bare mig der kommer til at se lidt små tyk ud i den.

Er selv hjemme - så du må lige nøjes med de her billeder som jeg selv ku ta

Den ser fin ud, men troede at det var sådan en med bare skuldre.

Anmeld

28. marts 2011

Anne85

Preghiera skriver:

Den ser fin ud, men troede at det var sådan en med bare skuldre.

Det kan den også være. Du kan sætte kraven som du lyster  Den kan godt bare falde ned fortil og så har du skuldrene fri

Anmeld

1. april 2011

Anne85

Byd byd byd  Jeg er til at handle med

Anmeld

20. april 2011

Anne85

20. april 2011

Anne85

Nümph cardigan solgt til SpunkenJo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.