Lækkert tøj til mor ;-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. marts 2011

Kindfed

Anne85 skriver:

Undskyld men det synes jeg ærlig talt var en undrlig og helt unødvendig kommentar at komme med.Nogen må jo bruge xs ellers blev der jo ikke produceret tøj i den størrelse

Det var en lille vittighed fra en som mig, der kun kan kigge langt efter str. XS. Deraf den stenede smiley. Så rolig nu, jeg ved jo godt, at nogen kan..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Anne85

Kindfed skriver:

Det var en lille vittighed fra en som mig, der kun kan kigge langt efter str. XS. Deraf den stenede smiley. Så rolig nu, jeg ved jo godt, at nogen kan..?

Bare iorden

Anmeld

9. marts 2011

Victoriasmor88

Hvor meget tøj har du tilbage ?  

Anmeld

9. marts 2011

Anne85

Laura25 skriver:

Fine sager! Og hey, før jeg blev gravid brugte jeg x-small

Kan rigtig godt lide den blå "Nümph" bluse og den brune "Nümph" med orange knapper. Hvad siger du til 150,- inkl porto for de to i en hurtig handel?

KH Laura

Hi hi.... ja XS er der altså nogen der bruger. Brugte jeg også før jeg blev gravid - og her 7 mdr efter nærmer jeg mig den da igen

150 er lige i underkanten - det er to tunge varer så de bliver nok ikke helt billige at sende. Men hvad siger du til 170 kr alt i alt? Så vil jeg ihvertfald vove at påstå, at du har gjort en god handel  

Anmeld

9. marts 2011

Anne85

Laura25 skriver:

Fine sager! Og hey, før jeg blev gravid brugte jeg x-small

Kan rigtig godt lide den blå "Nümph" bluse og den brune "Nümph" med orange knapper. Hvad siger du til 150,- inkl porto for de to i en hurtig handel?

KH Laura

Håber du har set jeg har skrevet at der mangler en knap i den blå Nümph bluse... MEN vil lige sige at knappen ER der  (du ved - den sidder inde i vaskeanvisningen) så den skal bare sys på så er trøjen som ny

Anmeld

9. marts 2011

Anne85

Prinsesse2ben skriver:

Hvor meget tøj har du tilbage ?  

Der er stadig en del tilbage... har rettet det første indlæg og skrevet hvad der er solgt

Anmeld

9. marts 2011

Anne85

Så er der lagt lidt flere billeder ind af tøj  Der kommer endnu mere når jeg når længere med sorteringen

Anmeld

10. marts 2011

NoName

Puha, hvis jeg kunne prøve den blå jakke inden jeg købte... tør ikke rigtig, da jeg for det meste er i en medium, men nogle gange er jeg heldig at kunne passe en small...

du passer den gør du ikke????

kunne du så ikke evt sende mig en pb (hvis du har tid og lyst) med et par mål om arme, mave v. navle og under babserne????

Majken

Anmeld

10. marts 2011

Anne85

noname skriver:

Puha, hvis jeg kunne prøve den blå jakke inden jeg købte... tør ikke rigtig, da jeg for det meste er i en medium, men nogle gange er jeg heldig at kunne passe en small...

du passer den gør du ikke????

kunne du så ikke evt sende mig en pb (hvis du har tid og lyst) med et par mål om arme, mave v. navle og under babserne????

Majken

Hej med dig

Jeg passer den kun liiige... den sidder lidt stramt om min mor-mave  Men jeg er 71 i taljen, 85 over brystet (her sidder den dog rimelig løst) og 27 om armen

Anmeld

10. marts 2011

NoName

Anne85 skriver:

Hej med dig

Jeg passer den kun liiige... den sidder lidt stramt om min mor-mave  Men jeg er 71 i taljen, 85 over brystet (her sidder den dog rimelig løst) og 27 om armen

jeg måler 80 under brystet, hele 88cm om min mor mave ved navlen og 28 om overarmen

så kan jeg ski nok ikke være i den... øv også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.