Lækkert tøj til mor ;-))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. marts 2011

Anne85

noname skriver:

jeg måler 80 under brystet, hele 88cm om min mor mave ved navlen og 28 om overarmen

så kan jeg ski nok ikke være i den... øv også...

Nej det kniber nok... øv bøv

Ja det er squ noget af en kamp at komme af med den mor mave  Så hårdt synes jeg ikke det var efter første fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Anne85

noname skriver:

jeg måler 80 under brystet, hele 88cm om min mor mave ved navlen og 28 om overarmen

så kan jeg ski nok ikke være i den... øv også...

ha ha... og bemærk lige min IKKE EKSISTERENDE barm - jeg er 5 cm større OVER brystet end du er UNDER brystet - halleluja for at have ammet to børn - alt hvad der hed bryst er suuuuuget ud

Anmeld

10. marts 2011

NoName

Anne85 skriver:

Nej det kniber nok... øv bøv

Ja det er squ noget af en kamp at komme af med den mor mave  Så hårdt synes jeg ikke det var efter første fødsel

bum bum, nu har jeg ikke fødst før, så det ved jeg ikke noget om...

og synes da egentlig jeg så nogenlunde ud indtil jeg stod med målebåndet om maven

back to sqare one...

Anmeld

10. marts 2011

NoName

Anne85 skriver:

ha ha... og bemærk lige min IKKE EKSISTERENDE barm - jeg er 5 cm større OVER brystet end du er UNDER brystet - halleluja for at have ammet to børn - alt hvad der hed bryst er suuuuuget ud

det samme her, alt fylde er totalt forsvundet, før kunne man sagtens bestå kuglepens testen, men nu ak og ve, kan man nok bære op til flere penne under hver babs

Anmeld

13. marts 2011

Anne85

Så er der lagt endnu mere tøj ind i annoncen

Anmeld

13. marts 2011

Kvindemin

Et godt tilbud på saint tropez toppen - tror den er grå.
Og så vesten med nitter

Anmeld

13. marts 2011

Anne85

Chritinap skriver:

Et godt tilbud på saint tropez toppen - tror den er grå.
Og så vesten med nitter

Uha.. Skal vi sige 250 + Porto for begge dele? Så tror jeg vist godt jeg kan sige du har gjort en god handel :-) Toppen er stort set som ny - er købt i december - jeg har brugt den en enkelt gang - den er simpelthen så smuk, men gjorde bare ikke noget godt for mig så den har bare fået lov til at hænge i tøjskabet.Vesten er også bare rigtig fed :-)

Anmeld

15. marts 2011

Anne85

Endnu mere tøj lagt ind  og så er jeg vist efterhånden halvvejs i min oprydning

Anmeld

26. marts 2011

Anne85

26. marts 2011

nicole

Anne85 skriver:

Da vi skal flytte er jeg i fuld gang med sortering - bl.a. af alt mit tøj.... så nu sælger jeg ud i lidt af alt mit skønne tøj...

Tøjet kommer fra et ikke ryger hjem uden dyr, det er aldrig vasket i andet end neutral vaskepulver - ingen skyllemiddel og ingen tørretumbling.

Der kommer mere tøj senere  Husk også at tjek mine annoncer med børnetøj

Følgende er allerede solgt:

Til CVVE: Vero moda tunika (billede 1-2), vila cardigan (billede 7-8) og mbyM skjorte (billede 15-16)

Er nr et solgt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.