Macaab skriver:
Jeg stoppede med p-piller efter omkring 10 års brug (som 23-årig)og der gik 6 mdr før vi blev gravide... Mellem de næste graviditeter brugte vi først mini-piller men de gav mig svamp, så vi gik over til kondom...
Er lidt out-dated, så googlede lige Diva-cup... Hvor smart...
Virker den optimalt??? (undskyld jeg spørger, men det lyder rigtig smart)
hmm ja det er nok også bare mig der er lidt overbeskyttende og tænker at jeg må gøre alt hvad jeg kan for at blive klar og lige nu er det eneste man kan gå op i ift projektet om jeg skal gå fra p-piller til spiral så bliver det jo pludseligt mægtig interessant
Uha nej svamp er træls! og kondom er også lidt træls...
Jamen Diva Cup'en er jeg så glad for - jeg har dog hørt at der er en variant hvor tutten i enden ikke er så lang og sådan en har jeg overvejet at anskaffe mig.
Men jeg har haft cup'en i snart 5 år og har derfor heller ikke brugt penge på noget tampon/bind siden, så den er hurtig tjent hjem og det lugter ikke og altså ja jeg synes den er fantastisk. Jeg begyndte at bruge den fordi jeg fik svamp af både tamponer og bind og jeg har ikke fortrudt det et sekund
Man skal lige vænne sig til at 'hælde' blodet ud i vasken og sådan, men når først man har vænnet sig til det så er følelsen meget mere hygiejnisk end bind osv fordi det er rent blod og ikke blandet med alt muligt andet snask (ja så kom der lige detaljer på
)
Anmeld