Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Catl skriver: Hej Tjuhl Hvor i landet kommer du fra? Venlige hilsner Cathrine
Hej Tjuhl
Hvor i landet kommer du fra?
Venlige hilsner
Cathrine
vi bor i Faaborg på Fyn...men det snyder jo lidt, for jeg er ærkekøbenhavnsk og min mand er fra Aalborg, så vi har måske en anden "mentalitet" end folk hernede i gennemsnit
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Filucca&Smilla skriver: jeg bor i kolding
jeg bor i kolding
Hej igen
Jeg mangler en kilde fra trekantområdet, som har valgt at opkalde sine børn med anderledes navne. Derfor vil jeg høre, om du er interesseret i at stille op til et radiointerview? Hvis ja, vil du så sende mig en mail på catl@dr.dk? Så vil jeg giver dig yderligere info.
Apples skriver: 4. MI er hans fars to første bogstaver (Michael) AN er hans mors 2 første bogstaver (Anita) Og L står for Love- da han jo er skabt på vores kærlighed sammen
4. MI er hans fars to første bogstaver (Michael) AN er hans mors 2 første bogstaver (Anita) Og L står for Love- da han jo er skabt på vores kærlighed sammen
Hvor sødt
jeg har en venninde der i en voksen alder skiftede sit fornavn fra Camilla TIl Mercedes...
men tror nu ikke hun vil interwies med det...
selv hedder min Søn Villads Sejr.
og jeg hedder Isabella (SLET IKKE SPECIELT)
Loa skriver: Hvor sødt
isabellamor skriver: jeg har en venninde der i en voksen alder skiftede sit fornavn fra Camilla TIl Mercedes... men tror nu ikke hun vil interwies med det... selv hedder min Søn Villads Sejr. og jeg hedder Isabella (SLET IKKE SPECIELT)
Hej
Det lyder interessant - både din søns navn, men også din venindes navneændring. Kommer du og din veninde fra Trekantområdet? Hvis ja, vil du så ikke sende mig en mail på catl@dr.dk? Det er lidt nemmere at skrive sammen på den måde.
Catl skriver: Hej Det lyder interessant - både din søns navn, men også din venindes navneændring. Kommer du og din veninde fra Trekantområdet? Hvis ja, vil du så ikke sende mig en mail på catl@dr.dk? Det er lidt nemmere at skrive sammen på den måde. Venlige hilsner Cathrine
nej det gør vi desværre ikke.. vi bor begge i KBH..
Bor godt nok på Fyn, men vores skønhed hedder Lorelai, som den eneste i DK Vi har selv været oppe og fået godkendt hendes navn
Jeg er glad for alt den respons, jeg har fået herinde. Jeg har fået fat i de fleste kilder, men jeg mangler en familie fra Trekantområdet, der har navngivet deres barn/børn med specielle navne. Bor du i Trekantområdet, må du meget gerne kontakte mig på catl@dr.dk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128