Vil du stille op til et interview?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

oo

Catl skriver:

Hej Tjuhl

Hvor i landet kommer du fra?

Venlige hilsner

Cathrine

vi bor i Faaborg på Fyn...men det snyder jo lidt, for jeg er ærkekøbenhavnsk og min mand er fra Aalborg, så vi har måske en anden "mentalitet" end folk hernede i gennemsnit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Catl

Filucca&Smilla skriver:

jeg bor i kolding

Hej igen

Jeg mangler en kilde fra trekantområdet, som har valgt at opkalde sine børn med anderledes navne. Derfor vil jeg høre, om du er interesseret i at stille op til et radiointerview? Hvis ja, vil du så sende mig en mail på catl@dr.dk? Så vil jeg giver dig yderligere info.

Venlige hilsner

Cathrine

Anmeld

28. marts 2011

Loa

Apples skriver:

4. MI er hans fars to første bogstaver (Michael) AN er hans mors 2 første bogstaver (Anita) Og L står for Love- da han jo er skabt på vores kærlighed sammen

Hvor sødt

Anmeld

28. marts 2011

Isabella_mor

jeg har en venninde der i en voksen alder skiftede sit fornavn fra Camilla TIl Mercedes...

men tror nu ikke hun vil interwies med det...

selv hedder min Søn Villads Sejr.

og jeg hedder Isabella (SLET IKKE SPECIELT)

Anmeld

28. marts 2011

Fenris

Loa skriver:

Hvor sødt

Tusinde tak :-)

Anmeld

28. marts 2011

Catl

isabellamor skriver:

jeg har en venninde der i en voksen alder skiftede sit fornavn fra Camilla TIl Mercedes...

men tror nu ikke hun vil interwies med det...

selv hedder min Søn Villads Sejr.

og jeg hedder Isabella (SLET IKKE SPECIELT)

Hej

Det lyder interessant - både din søns navn, men også din venindes navneændring. Kommer du og din veninde fra Trekantområdet? Hvis ja, vil du så ikke sende mig en mail på catl@dr.dk? Det er lidt nemmere at skrive sammen på den måde.

Venlige hilsner

Cathrine

Anmeld

28. marts 2011

Isabella_mor

Catl skriver:

Hej

Det lyder interessant - både din søns navn, men også din venindes navneændring. Kommer du og din veninde fra Trekantområdet? Hvis ja, vil du så ikke sende mig en mail på catl@dr.dk? Det er lidt nemmere at skrive sammen på den måde.

Venlige hilsner

Cathrine

nej det gør vi desværre ikke.. vi bor begge i KBH..

Anmeld

28. marts 2011

Worldwide

Bor godt nok på Fyn, men vores skønhed hedder Lorelai, som den eneste i DK Vi har selv været oppe og fået godkendt hendes navn

Anmeld

29. marts 2011

Catl

Hej

Jeg er glad for alt den respons, jeg har fået herinde. Jeg har fået fat i de fleste kilder, men jeg mangler en familie fra Trekantområdet, der har navngivet deres barn/børn med specielle navne. Bor du i Trekantområdet, må du meget gerne kontakte mig på catl@dr.dk.

Venlige hilsner

Cathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.