Vil du stille op til et interview?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Catl

Mille83 skriver:

Min datter hedder Nicoline Mynte, ved ikke om det er specielt eller normalt, nok lidt en blanding, jeg bor i Horsens, du må gerne kontakte mig via brev hvis du vil vide mere 

Hej

Er det muligt, at jeg kan kontakte dig via mail i stedet? Eller om du har lyst til at skrive til min mail catl@dr.dk?

Jeg synes, det vil være interessant at høre mere om dit barns navne.

Venlige hilsner

Cathrine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Catl

Filucca&Smilla skriver:

hejsa vores døtre hedder filucca sofie og smilla augusta, vi kan godt li navne som er lidt specielle og som ikke alle hedder ved ikke om det er noget du kan bruge

Hej

Jeg er interesseret i kilder fra Trekantområdet. Derfor vil jeg høre, om du bor i området?

Venlige hilsner

Cathrine

Anmeld

14. marts 2011

Mille83

Catl skriver:

Hej

Er det muligt, at jeg kan kontakte dig via mail i stedet? Eller om du har lyst til at skrive til min mail catl@dr.dk?

Jeg synes, det vil være interessant at høre mere om dit barns navne.

Venlige hilsner

Cathrine 

Jeg smider en mail til dig 

Anmeld

14. marts 2011

Fenris

Catl skriver:

Hej

Jeg er meget interesseret i at finde kilder fra Trekantområdet. Hvilken by kommer I fra?

Venlig hilsen

Cathrine

Vi kommer fra København ;-)

Anmeld

14. marts 2011

Mama3

Catl skriver:

Hej

Jeg er interesseret i kilder fra Trekantområdet. Derfor vil jeg høre, om du bor i området?

Venlige hilsner

Cathrine

jeg bor i kolding

Anmeld

14. marts 2011

Catl

Filucca&Smilla skriver:

jeg bor i kolding

Er det muligt, at jeg må få din mailadresse? Ellers kan du sende mig en mail på catl@r.dk. Jeg vil gerne vide, hvorfor I har valgt lige præcis disse navne. Er det opkaldt efter en bestemt person? Eller noget helt andet?

Venlige hilsner

Cathrine

Anmeld

14. marts 2011

Catl

regalprime skriver:

Min pige hedder Sissel Sascha Poulsen Madsen, Sascha var et navn jeg kom i tanke om 30 min før præsten kom, da jeg kom til at tænke på min niece som jeg desværre ikk har meget kontakt med. Min søster vælger så at blive sur over dette. Min mor har skiftet navn i voksen alderen.

Tak for tilbagemeldingen.

Jeg mangler en kilde, som har ændret sit navn. Du nævner din mor. Hvad hed hun før? Og hvad hedder hun nu? Hvorfor valgte hun at skifte navn?

Hvor I landet bor hun?

Du må meget gerne skrive til min mail: catl@dr.dk

Venlige hilsner

Cathrine

Anmeld

14. marts 2011

Catl

betjenten skriver:

Min søn hedder Ibber, og er den første i Dk så vi har fået navnet godkendt Han er opkaldt efter en gammel 80er børnetimefigur (IngerMarie og Adam hvor Ibber og Agge er med) og ja ELSKER bare det navn!!! Bor godt nok i Køge, men du skal være velkommen hvis du vil vide mere

Hej

Tak for tilbagemeldingen

Det lyder interessant, at I har fået godkendt navnet Ibber. Den proces vil jeg gerne høre mere om. Vil du derfor sende mig en mail på catl@dr.dk? Så kan jeg skrive et par spørgsmål til dig.

Venlige hilsner

Cathrine

Anmeld

14. marts 2011

betjenten

Catl skriver:

Hej

Tak for tilbagemeldingen

Det lyder interessant, at I har fået godkendt navnet Ibber. Den proces vil jeg gerne høre mere om. Vil du derfor sende mig en mail på catl@dr.dk? Så kan jeg skrive et par spørgsmål til dig.

Venlige hilsner

Cathrine

Det kan du tro at jeg vil

Anmeld

14. marts 2011

jacqueline84

Nu bor jeg ikke lige i området, men jeg har skiftet navn da jeg blev 18 år. Jeg var plejebarn, og min biologiske mor havde derfor navngivet mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.