Vil du stille op til et interview?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Maja88

jeg bor heller ikke i trekanten

min pige skal døbes Aprilla.. og der er ca 2 andre i dk som hedder det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

mor_sabina

Mine drenge hedder Phillip Emil og Jullian Emil.

Phillip fordi terminsdagen 1. maj var philips dag og Emil efter morfar, fordi jeg tog min mands efternavn da vi blev gift og derfor gerne ville have noget fra min far med.

Jullian fordi det blev skrottet til storebror og fordi han er født 25 december. Og så igen Emil efter morfar

De staves i øvrigt begge med dobbelt l fordi jeg synes det både sewr pænest ud og fordi det måske skiller sig mere ud på den måde. Og så passer de jo sammen

Jeg er godt nok fra nordjylland, men du må gerne kontakte mig på sabina_mou@hotmail.com hvis det har interesse

Anmeld

9. marts 2011

ekzunz

Maja88 skriver:

jeg bor heller ikke i trekanten

min pige skal døbes Aprilla.. og der er ca 2 andre i dk som hedder det.

Er det ikke en knallert???

Anmeld

9. marts 2011

Maja88

Znuzke skriver:

Er det ikke en knallert???

nej det er a p r i l I a

Anmeld

9. marts 2011

mamax3

Catl skriver:

Jeg er journalist på P4 Trekanten.

Jeg er i øjeblikket ved at lave research på en temaudsendelse om navne. Jeg er meget interesseret i at tale med forældre, som har valgt specielle fornavne til sine børn. Men også forældre, som har valgt ganske almindelige fornavne. Jeg er interesseret i at vide, hvilke overvejelser I har gjort som forældre, inden I valgte fornavn. Er barnet opkaldt efter en slægtning, er navnet inspireret af et forbillede osv.?

Dertil er jeg meget interesseret i at vide, om I kender én, som har ændret sit fornavn i sin voksenalder?

Jeg er meget interesseret i at finde kilder fra Trekantområdet (Hedensted, Fredericia, Billund, Kolding og Vejle).

Jeg kan kontaktes på 76417807.

Venlige hilsner

Cathrine Lakmann, P4 Trekanten

Jeg bor i Odense..

Men min yngste datter hedder Maluca og det er der 7 i dk der hedder.

Anmeld

9. marts 2011

misslea

Jeg  bor i KBH.... så det er jo ikke ligefrem i Trekantsområdet... men du er velkommen til at kontakte mig alligevel, hvis du har lyst!

Min datter hedder Wilma Elvira.....

Bag navnet Wilma er der en RIGTIG sød og ret speciel historie, og navnet Elvira har hun efter min mands oldemor! ;o)

Anmeld

9. marts 2011

betjenten

Catl skriver:

Jeg er journalist på P4 Trekanten.

Jeg er i øjeblikket ved at lave research på en temaudsendelse om navne. Jeg er meget interesseret i at tale med forældre, som har valgt specielle fornavne til sine børn. Men også forældre, som har valgt ganske almindelige fornavne. Jeg er interesseret i at vide, hvilke overvejelser I har gjort som forældre, inden I valgte fornavn. Er barnet opkaldt efter en slægtning, er navnet inspireret af et forbillede osv.?

Dertil er jeg meget interesseret i at vide, om I kender én, som har ændret sit fornavn i sin voksenalder?

Jeg er meget interesseret i at finde kilder fra Trekantområdet (Hedensted, Fredericia, Billund, Kolding og Vejle).

Jeg kan kontaktes på 76417807.

Venlige hilsner

Cathrine Lakmann, P4 Trekanten

Min søn hedder Ibber, og er den første i Dk så vi har fået navnet godkendt Han er opkaldt efter en gammel 80er børnetimefigur (IngerMarie og Adam hvor Ibber og Agge er med) og ja ELSKER bare det navn!!! Bor godt nok i Køge, men du skal være velkommen hvis du vil vide mere

Anmeld

12. marts 2011

Fenris

vores søn hedder Milan- og der er fire grunde til det

1. Hans far elsker fodbold (klubben milan)
2. navnet går langt tilbage i min familie på min fars side
3. vi syntes det er et sødt navn og det passer til ham og det er nemt at sige/stave for ham
4. MI er hans fars to første bogstaver (Michael) AN er hans mors 2 første bogstaver (Anita) Og L står for Love- da han jo er skabt på vores kærlighed sammen

Anmeld

14. marts 2011

Catl

Tjuhl skriver:

tjae...vores datter hedder Sol og hun er opkaldt efter et eventyr hendes far skrev til mig da vi startede projekt baby. Sol var allerede et godkendt navn - til begge køn, så vi er langt fra de første der bruger det

Celia - hendes mellemnavn - har hun fået efter Celia Sanchez, en af oprørslederne fra Den Cubanske Revolution.

og med det håber vi, at vi i navngivningsgave har givet hende en masse styrke og mod og kærlighed.

Hej Tjuhl

Hvor i landet kommer du fra?

Venlige hilsner

Cathrine

Anmeld

14. marts 2011

Catl

Apples skriver:

vores søn hedder Milan- og der er fire grunde til det

1. Hans far elsker fodbold (klubben milan)
2. navnet går langt tilbage i min familie på min fars side
3. vi syntes det er et sødt navn og det passer til ham og det er nemt at sige/stave for ham
4. MI er hans fars to første bogstaver (Michael) AN er hans mors 2 første bogstaver (Anita) Og L står for Love- da han jo er skabt på vores kærlighed sammen

Hej

Jeg er meget interesseret i at finde kilder fra Trekantområdet. Hvilken by kommer I fra?

Venlig hilsen

Cathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.