Vores børn -2ÅR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Lina fylder 2 år i næste uge og hun er en rigtig charmetrold som er fuld af ballade. Hun snakker som et vandfald og i lange sætninger (vs siger, at hun er meget langt fremme med sit sprog). Hun elsker, at synge og danse.

Jeg ved ikke, hvad hun vejer og måler, men skal til 2  års undersøgelse i næste uge.

Jeg forstår slet ikke, hvor de sidste 2 år er blevet af. Vores unger er godt nok blevet store.

Knus Katja

Min lille skønne sviger datter   Er tvangsægteskab lovligt i blandt danske børn ?? hi hi   hvor er hun blevet stor altså ,, Og hvor har de piger bare meget hår , heldigt nu de er piger ...    Nu må vi altså alle mødes ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Muffi<3 skriver:

Min lille skønne sviger datter   Er tvangsægteskab lovligt i blandt danske børn ?? hi hi   hvor er hun blevet stor altså ,, Og hvor har de piger bare meget hår , heldigt nu de er piger ...   Nu må vi altså alle mødes ..

Ellers gør vi det bare lovligt, he he he. Tænkte faktisk på om vi skulle mødes mandagen i påsken den 25/4. Jeg havde bare ikke lige fået skrevet til dig

Anmeld

16. marts 2011

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Ellers gør vi det bare lovligt, he he he. Tænkte faktisk på om vi skulle mødes mandagen i påsken den 25/4. Jeg havde bare ikke lige fået skrevet til dig

hm hmm mandagen ?? Jeg må lige tjekke op på datoen i morgen   Tror muligvis jeg skal på arbejde

Anmeld

16. marts 2011

MoarHvidovre

Muffi<3 skriver:

hm hmm mandagen ?? Jeg må lige tjekke op på datoen i morgen   Tror muligvis jeg skal på arbejde

Glemte helt, at du også arbejder i helligdagene. Men tjek op på det og så krydser jeg finger for, at du har fri    

Anmeld

16. marts 2011

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Glemte helt, at du også arbejder i helligdagene. Men tjek op på det og så krydser jeg finger for, at du har fri    

Jaaa   håber jeg også  , jeg vender tilbage .

Anmeld

16. marts 2011

MoarLK

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan godt Mandag d. 25/4 hvis jeg må....

Anmeld

16. marts 2011

MoarHvidovre

MoarLK skriver:

Jeg kan godt Mandag d. 25/4 hvis jeg må....

Selvfølgelig, søde. Jeg ville også skrive til dig, hvis dagen blev til noget - håber det

Anmeld

17. marts 2011

Christina.78

Cecilie er også lige fyldt 2 år her den 12 marts

Anmeld

17. marts 2011

MoarHvidovre

Christina.78 skriver:

Cecilie er også lige fyldt 2 år her den 12 marts

Super dejlig pige og sikke smukke øjne

Anmeld

18. marts 2011

Christina.78

Takker da meget..ja, hendes øjne er altid det folk bider mærke i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.