Vores børn -2ÅR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.983 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

D.B.L

Så er det på lørdag den 12 marts at Cornelia fylder 2, så tænkte om det ikke var en oplagt invitation med en lille to års status for vores skønne drenge og piger!?

Her er lidt at frække Cornelia, som til hverdag går under navnet frække Frida, Nellie og pruttefis Der er et enkelt med storesøster Ella også

Har endnu ikke været til 2 års undersøgelse endnu, men vil skyde på hun er meget gennemsnitlig. Bruger i hvert fald 92 ca i tøj

Ditte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Diana...

GOD IDE. 

Hvor er hun bare smuk. Vil de allerede er bleve så store vores skønne børn 

Lucas er blevet 2 d. 21 februar  Han har været til 2 års undersøgelse han vejer 12 kg (som han har vejet siden han var 10 måneder) og er 87 høj, hans kurve er dalet en del men holder sig lige inden for det god kendte stadig. Vild at han er gået fra at være en kæmpe basse til en slank basse  Men han spiser bare heller ikke særlig meget den lille mand. Men ellers så alt fint ud.

Her er lidt billeder af storebror Lucas 

Anmeld

8. marts 2011

Moar'en

Ihh hvor hyggeligt, jeg vil altid gerne vise min store dreng.

Vi har ikke været til 2 års undersøgelse endnu, da Mor'en havde svedt den ud  Men jeg vil skyde på han er ca 86 cm og vejer 12-13 kg. Vi har lige været til kontrol på sygehuset, og det gik bare så godt, han havde stadig en høj iltmætning (83, hvilket er højt for Viktor) Alt så bare helt perfekt ud og vi skal ikke til kontrol igen før han bliver 3 år og så lige et par billeder (Okay mange )

Og forresten skønne billeder

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Moar'en skriver:

Ihh hvor hyggeligt, jeg vil altid gerne vise min store dreng.

Vi har ikke været til 2 års undersøgelse endnu, da Mor'en havde svedt den ud  Men jeg vil skyde på han er ca 86 cm og vejer 12-13 kg. Vi har lige været til kontrol på sygehuset, og det gik bare så godt, han havde stadig en høj iltmætning (83, hvilket er højt for Viktor) Alt så bare helt perfekt ud og vi skal ikke til kontrol igen før han bliver 3 år og så lige et par billeder (Okay mange )

Og forresten skønne billeder

Åhh hvor er det godt at det bare går perfekt med den lille mand  Men var det ikke noget med at han skal gennem en operation mere eller hvordan? 

Kram 

Anmeld

10. marts 2011

Moar'en

Diana... skriver:

Åhh hvor er det godt at det bare går perfekt med den lille mand  Men var det ikke noget med at han skal gennem en operation mere eller hvordan? 

Kram 

Jov han skal opereres igen, når han er mellem 3-6 år. Jo længere de kan vente jo længere venter de. Så det kommer helt an på hans kontroller

Anmeld

10. marts 2011

Diana...

Moar'en skriver:

Jov han skal opereres igen, når han er mellem 3-6 år. Jo længere de kan vente jo længere venter de. Så det kommer helt an på hans kontroller

Ok er det fordi han så er stærkere eller hvordan? Uhh den seje lille dreng altså 

Anmeld

10. marts 2011

Moar'en

Diana... skriver:

Ok er det fordi han så er stærkere eller hvordan? Uhh den seje lille dreng altså 

ja det er både fordi han så er stærkere, men os fordi han så er blevet større. De skal nemlig sætte et plastic rør ind næste gang, og jo stærre han er jo stærre rør kan de sætte ind, så han ikke behøver at gennemgå det igen

Anmeld

10. marts 2011

D.B.L

Nøj hvor er de blevet store drengene -Og Diana tillykke med lillesøster.

Anmeld

13. marts 2011

MORJESPERSEN

Hvor har i bare skønne børn alle sammen

Vi har ikke været afsted til 2års undersøglse endnu.. men vi skal snart.

Jeg har selv målt pigerne og de er 92cm høje og vejer ca 15-16kg

Så det er to babyer man har mere men to store piger...

Her er et billede af dem

Anmeld

15. marts 2011

MoarLK

Lotus blev 2 år her den 11 feb - var til 2 års undersøgelse idag og hun vejer 11,5 kg og er 90 cm langt.

Alt ser fint ud - dog synes jeg at hun spiser for lidt til aftensmad  Lægen siger, at så længe at hun virker frisk og er rask, så skal jeg ikke være bekymret.

Smider også lige nogle billeder på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.