Bambii skriver:
Jeg har det på præcis samme måde.. Jeg testede mandag eftermiddag som var positiv og så testede jeg tirsdag morgen hvor den var negativ så igen torsdag eftermiddag hvor den var positiv og så igen fredag hvor den var negativ.. OG skal lige siges det er første gang, har ikke børn nu.. Jeg blev bare så glad da jeg så den positive test, men da jeg så testede negativ dagen efter blev jeg trist, men 2 positive og 2 negative, ved ikke helt hvad jeg tør stole på.. Jeg er også utrolig "bange" for at tage til lægen, da jeg virkelig vil være ked af det hvis den er negativ 
Så jeg forstår virkelig godt hvordan du har det..
Ej hvor "sjovt" det er os sådan jeg har det, rart at vide at man ikke er den eneste, men er da ked af du os skal stå i det her
Det er GODT NOK ØV ! 
Har os selv trods til sammen 16 test, ca 50/50 hvad angår resultatet, hmm meget forvirrende. 
Har nu lige bestilt 6 strimmel test OG en digital Clear blue test, så 150 er lige brugt IGEN ! det er jo os dyrt kan man sige, men med de forskellige resultater gør bare for mig at jeg pludselig tester ALT for meget. Men håber bare snart på klarhed uanset svaret, for det her er ikke sjovt
man bliver jo helt vildt glad for den positive test, hjertebanken , sommerfugle og hele mulivitten, men så kommer der en negativ senere på dagen eller dagen efter.
Har os som du selv, testet positiv og så DAGEN EFTER med MOGENurin testet negativ ? Der står min viden af, da jeg troede den var bedre om morgenen, men åbenbart ikke-
Anmeld