Blir snart sindsyg. kan i svare mig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Har lidt billeder her.

i denne rækkefølge, Fra

3 - på dette billede er de 2 øverste er nemmest at se

4

5

6 feb.

Har fået negative indimellem alle disse test, dem har jeg ikke billede af, da jeg godt tror i ved hvordan de ser ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Anonym trådstarter

og er ikke gået over tid hvis man kan sige det, for har ikke fået mens efter min fødsel overhoved  så den kan jeg ikke regne med

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

smlmea skriver:

Kort og godt skal du stoppe med at teste hver dag flere gange.

HCG tallet fordobbles ca hver 3.dag,så test med morgenurin hver 3.dag.

Alt andet er ikke sikkert du kan bruge til noget,som du jo nok har oplevet.

Hvor langt skulle du være henne?

højest 6 + noget. men de andre graviditeter testede jeg tydelig positiv 3 og 4 +. hmm

Anmeld

7. marts 2011

H+S Skjolgborg.

syntes det første billede med alle de tester på ser negativ ud de andre tre svag positiv især billede 2...

hvornår føde du for du kan jo stadig have hcg i kroppen det kan man have i langggggggg tid... jeg midste i uge 7+0  og 1½ mdr efter var den stadig positiv har hørt når man har født kan man godt op til det første år efter teste positiv men den blever mindre og mindre positiv....

Så mange teste og negativ positiv osv frem og tilbage er lidt vildt syntes jeg.hver 3 dag er mere normalt.

du skal også tænke på jo mere du har drukke op til testerne  er ikke smart det kan giv testen et negativ svar og morgen urin er den bedste.

Henriette

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Henriette skjoldborg jørgensen skriver:

syntes det første billede med alle de tester på ser negativ ud de andre tre svag positiv især billede 2...

hvornår føde du for du kan jo stadig have hcg i kroppen det kan man have i langggggggg tid... jeg midste i uge 7+0  og 1½ mdr efter var den stadig positiv har hørt når man har født kan man godt op til det første år efter teste positiv men den blever mindre og mindre positiv....

Så mange teste og negativ positiv osv frem og tilbage er lidt vildt syntes jeg.hver 3 dag er mere normalt.

du skal også tænke på jo mere du har drukke op til testerne  er ikke smart det kan giv testen et negativ svar og morgen urin er den bedste.

Henriette

det er nu 2 mdr siden. ?

Anmeld

7. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

det er nu 2 mdr siden. ?

pyha blever hårdt hvis du er gravid.jeg ville ringe til lægen i morgen så og få en tid til tjek..

Det er jo også hved af være tid til 10 ugers undersøgelse efter du har født så passer det jo fint nok.

Henriette

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

nu er det godt noget vi forsøger , så håber den er der snart  men ja, skal jo faktisk bestille tid snart allgevel

Anmeld

7. marts 2011

Bambii

Anonym skriver:

Ja blir snart sindsyg af mine test skal drille, den ene test er positiv, senere en ny test negativ, dagen efter en ositiv og så en negativ, så sådan har det kørt hele ugen ! ! Tager sku lidt på humøret og psyken. Her er mit ????

Hvad skal der til før man må få fortaget en blodprøve som tjekker om man er gravid ?

Hvornår får man svar på prøven?

Jeg har det på præcis samme måde.. Jeg testede mandag eftermiddag som var positiv og så testede jeg tirsdag morgen hvor den var negativ så igen torsdag eftermiddag hvor den var positiv og så igen fredag hvor den var negativ.. OG skal lige siges det er første gang, har ikke børn nu.. Jeg blev bare så glad da jeg så den positive test, men da jeg så testede negativ dagen efter blev jeg trist, men 2 positive og 2 negative, ved ikke helt hvad jeg tør stole på.. Jeg er også utrolig "bange" for at tage til lægen, da jeg virkelig vil være ked af det hvis den er negativ

Så jeg forstår virkelig godt hvordan du har det..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Bambii skriver:

Jeg har det på præcis samme måde.. Jeg testede mandag eftermiddag som var positiv og så testede jeg tirsdag morgen hvor den var negativ så igen torsdag eftermiddag hvor den var positiv og så igen fredag hvor den var negativ.. OG skal lige siges det er første gang, har ikke børn nu.. Jeg blev bare så glad da jeg så den positive test, men da jeg så testede negativ dagen efter blev jeg trist, men 2 positive og 2 negative, ved ikke helt hvad jeg tør stole på.. Jeg er også utrolig "bange" for at tage til lægen, da jeg virkelig vil være ked af det hvis den er negativ

Så jeg forstår virkelig godt hvordan du har det..

Ej hvor "sjovt" det er os sådan jeg har det, rart at vide at man ikke er den eneste, men er da ked af du os skal stå i det her Det er GODT NOK ØV !

Har os selv trods til sammen 16 test, ca 50/50 hvad angår resultatet, hmm meget forvirrende.

Har nu lige bestilt 6 strimmel test OG en digital Clear blue test, så 150 er lige brugt IGEN ! det er jo os dyrt kan man sige, men med de forskellige resultater gør bare for mig at jeg pludselig tester ALT for meget. Men håber bare snart på klarhed uanset svaret, for det her er ikke sjovt man bliver jo helt vildt glad for den positive test, hjertebanken , sommerfugle og hele mulivitten, men så kommer der en negativ senere på dagen eller dagen efter.

Har os som du selv, testet positiv og så DAGEN EFTER med MOGENurin testet negativ ? Der står min viden af, da jeg troede den var bedre om morgenen, men åbenbart ikke-

Anmeld

7. marts 2011

Bambii

Anonym skriver:

Ej hvor "sjovt" det er os sådan jeg har det, rart at vide at man ikke er den eneste, men er da ked af du os skal stå i det her Det er GODT NOK ØV !

Har os selv trods til sammen 16 test, ca 50/50 hvad angår resultatet, hmm meget forvirrende.

Har nu lige bestilt 6 strimmel test OG en digital Clear blue test, så 150 er lige brugt IGEN ! det er jo os dyrt kan man sige, men med de forskellige resultater gør bare for mig at jeg pludselig tester ALT for meget. Men håber bare snart på klarhed uanset svaret, for det her er ikke sjovt man bliver jo helt vildt glad for den positive test, hjertebanken , sommerfugle og hele mulivitten, men så kommer der en negativ senere på dagen eller dagen efter.

Har os som du selv, testet positiv og så DAGEN EFTER med MOGENurin testet negativ ? Der står min viden af, da jeg troede den var bedre om morgenen, men åbenbart ikke-

Kan du ikke skrive til mig privat, da det er noget nemmere syntes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.