Blir snart sindsyg. kan i svare mig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

altså, HVIS du har prøvet etste der viser noget, abre en smue, så burde den test og blive mere positiv dag for dag, så slå nu liiige koldt vand i blodet og test igen om 2 dages tid:-)

Ved det er svært at være tålmodig, men bp koster penge for lægerne og kan godt forstå de synes folk lige skal teste selv og se om der ikke sker noget der. 

Har nu testet d 3,4,5,6,7 og flere gange dagligt, alt fra 1 eller 2 gange til helt op til 9 test på en dag, og de er skiftevis positiv og negativ. Og har på andre forums tit hørt folk få taget blodprøver, men det var lææænge før jeg selv troede jeg skulle have en mere så har aldrig rigtig læst de tråde omkring hvad det handler om, me virker som om der er mange som "baaare lige" får fortaget sådan en ?

Men har nu testet over flere dage som sagt, og resultatet er det amme, så kommer spørgsmålet så HVOR LÆNGE man dog skal blive ved. hmmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

nej det var pga jeg lige havde taget en positiv test men begyndte at bløde og derefter skulle de måle hvad mit hormontal var på for at se om jeg var ved at miste... men hun agde til mig den gang at hvis jeg en anden gang var i tvivl om jeg var gravid kunne de tage en blodprøve og måle hormonet..

Arr oki. pu ha, ikke sjovt at stå i sådan noget. Men så burde jeg nok kunne få min læge til det. Kan slet ikke se hvornår mine test burde begynde at blive enten tydligere eller helt negative kun. Det er lidt derfor jeg går med tanken om at snakke med lægen om en blodprøve, men det er os sidste udvej , det er helst ikke noget jeg vil, ikke at jeg er nåleskræk, sler ikke, men pga dem som er i lægehuset hehe: )

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Har nu testet d 3,4,5,6,7 og flere gange dagligt, alt fra 1 eller 2 gange til helt op til 9 test på en dag, og de er skiftevis positiv og negativ. Og har på andre forums tit hørt folk få taget blodprøver, men det var lææænge før jeg selv troede jeg skulle have en mere så har aldrig rigtig læst de tråde omkring hvad det handler om, me virker som om der er mange som "baaare lige" får fortaget sådan en ?

Men har nu testet over flere dage som sagt, og resultatet er det amme, så kommer spørgsmålet så HVOR LÆNGE man dog skal blive ved. hmmm.

jeg ville altså ringe til lægen og få en snak med dem hvis jeg var dig...

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Arr oki. pu ha, ikke sjovt at stå i sådan noget. Men så burde jeg nok kunne få min læge til det. Kan slet ikke se hvornår mine test burde begynde at blive enten tydligere eller helt negative kun. Det er lidt derfor jeg går med tanken om at snakke med lægen om en blodprøve, men det er os sidste udvej , det er helst ikke noget jeg vil, ikke at jeg er nåleskræk, sler ikke, men pga dem som er i lægehuset hehe: )

det kan jo være hormonet bare danner sig langsomt ved dig men jeg ville ringe til lægen og få en snak med dem... bare for at få vished.. og nu ved jeg ikke hvordan det er hvis man er gravid udenfor livmoderen men nu når du får bade negativ og positiv test hele tiden... det er jo lidt mærkeligt..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jeg ville altså ringe til lægen og få en snak med dem hvis jeg var dig...

Ja for man bliver viildt glad, temperturen stiger, hjertet banker osv når teten viser 2 streger , svage vel og mærke, men de er der, og så senere eller dagen efter kun 1 streg, og dagen efter igen tager man endnu en som er positiv og dagen efter negativ. Så startede d 3 med 1 test, og først igår fortalte jeg manden det, efter at have taget endnu en positiv, men skulle jeg aldrig have gjort, har testet negativ 2 gange siden, sååå hjerteskærende, forvirrende , skuffende, ja det hele,  at man ikke kan få et endeligt svar !

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

det kan jo være hormonet bare danner sig langsomt ved dig men jeg ville ringe til lægen og få en snak med dem... bare for at få vished.. og nu ved jeg ikke hvordan det er hvis man er gravid udenfor livmoderen men nu når du får bade negativ og positiv test hele tiden... det er jo lidt mærkeligt..

Ja meget mærkeligt og vildt irriterende for psyken, man vil jo gerne vide om man skal glæde sig eller prøve igen  !  Bare eg får klarhed snart, så er jeg glad..

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Ja for man bliver viildt glad, temperturen stiger, hjertet banker osv når teten viser 2 streger , svage vel og mærke, men de er der, og så senere eller dagen efter kun 1 streg, og dagen efter igen tager man endnu en som er positiv og dagen efter negativ. Så startede d 3 med 1 test, og først igår fortalte jeg manden det, efter at have taget endnu en positiv, men skulle jeg aldrig have gjort, har testet negativ 2 gange siden, sååå hjerteskærende, forvirrende , skuffende, ja det hele,  at man ikke kan få et endeligt svar !

har du et billede af testen der er positiv... nu har jeg tabt en del gange så har selv prøvet at stå med positiv og negativ samme dag og sådan... og det kommer jo meget an på hvor koncenteret dit urin er hvor meget hormon der er i.. jeg fik testen til at vise postiv fordi jeg var heldig at der stadigvæk var hormon i kroppen og så bagefter en negativ fordi urinen ikke var så koncenteret som ved den første test hvilket jo så også var fordi jeg var ved at tabe...

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Ja meget mærkeligt og vildt irriterende for psyken, man vil jo gerne vide om man skal glæde sig eller prøve igen  !  Bare eg får klarhed snart, så er jeg glad..

forstår dig godt... har prøvet det alt for mange gange

Anmeld

7. marts 2011

Muffinmus

smide lie et billede, så kan vi andre da sige om der er mulighed for noget eller ej:-)

Hvor mange dage er du over tid nu i alt?? er du 14 dage over nu og det er det samme ville jeg sige til lægen at de gerne må tage den prøve fordi din mens er blevet væk.

Anmeld

7. marts 2011

smlmea

Kort og godt skal du stoppe med at teste hver dag flere gange.

HCG tallet fordobbles ca hver 3.dag,så test med morgenurin hver 3.dag.

Alt andet er ikke sikkert du kan bruge til noget,som du jo nok har oplevet.

Hvor langt skulle du være henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.