Blir snart sindsyg. kan i svare mig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.384 visninger
32 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja blir snart sindsyg af mine test skal drille, den ene test er positiv, senere en ny test negativ, dagen efter en ositiv og så en negativ, så sådan har det kørt hele ugen ! ! Tager sku lidt på humøret og psyken. Her er mit ????

Hvad skal der til før man må få fortaget en blodprøve som tjekker om man er gravid ?

Hvornår får man svar på prøven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Tina&Laura

Anonym skriver:

Ja blir snart sindsyg af mine test skal drille, den ene test er positiv, senere en ny test negativ, dagen efter en ositiv og så en negativ, så sådan har det kørt hele ugen ! ! Tager sku lidt på humøret og psyken. Her er mit ????

Hvad skal der til før man må få fortaget en blodprøve som tjekker om man er gravid ?

Hvornår får man svar på prøven?

Du kunne gå til lægen og få en blodprøve.

Anmeld

7. marts 2011

Tina&Laura

Tina&Daniel skriver:

Du kunne gå til lægen og få en blodprøve.

For jeg tror der ikke der skal andet til end at du har taget nogle positive test - jeg ved ikke hvor længe der går før du får svar. 

Måske senere på dagen eller dagen efter?

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Tina&Daniel skriver:

For jeg tror der ikke der skal andet til end at du har taget nogle positive test - jeg ved ikke hvor længe der går før du får svar. 

Måske senere på dagen eller dagen efter?

bare bange for om han nægter mig en blodprøve ? 

kender nemlig læge sikretæren og lægen ret godt, og de kender familien, og vil ikke ringe og sige jeg er gravid og så ikke kunne få en blodprøve, for så er nyheden jo ude, trods de har tavshedspligt godt nok.  Så ville jeg hellere have at der gik længere tid før læge+´sikretær fik nyheden afvide ?

Er der slet ingen som selv har fået lavet en blodprøve for at få graviditeten bekræftet ? : )

Anmeld

7. marts 2011

Anaglad

Anonym skriver:

bare bange for om han nægter mig en blodprøve ? 

kender nemlig læge sikretæren og lægen ret godt, og de kender familien, og vil ikke ringe og sige jeg er gravid og så ikke kunne få en blodprøve, for så er nyheden jo ude, trods de har tavshedspligt godt nok.  Så ville jeg hellere have at der gik længere tid før læge+´sikretær fik nyheden afvide ?

Er der slet ingen som selv har fået lavet en blodprøve for at få graviditeten bekræftet ? : )

Altså... lægen og sekretæren HAR tavshedspligt! Det skal du bare sige, når du ringer dem op. Sig du ikke ønsker, at det skal siges videre til nogen.

Hvis ikke de overholder deres tavshedspligt kan du køre sag mod dem.

Alternativt må du jo skifte læge?

Held og lykke.

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Anaglad skriver:

Altså... lægen og sekretæren HAR tavshedspligt! Det skal du bare sige, når du ringer dem op. Sig du ikke ønsker, at det skal siges videre til nogen.

Hvis ikke de overholder deres tavshedspligt kan du køre sag mod dem.

Alternativt må du jo skifte læge?

Held og lykke.

Har jeg overvejet mange gange, men mest de denne og sidste måned : ) Bare surt at skulle af med 175 kr pr person hehe

Men ved godt de har tavshedspligt, bare ikke sjovt DE ved hvis jeg er gravid : )

Men hvis jeg ved lægen IKKE nægter mig at få taget en blodprøve er det oki, men nægter han det, så er det ikke det værd at han/de ved vi forsøger lave baby nu

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Har jeg overvejet mange gange, men mest de denne og sidste måned : ) Bare surt at skulle af med 175 kr pr person hehe

Men ved godt de har tavshedspligt, bare ikke sjovt DE ved hvis jeg er gravid : )

Men hvis jeg ved lægen IKKE nægter mig at få taget en blodprøve er det oki, men nægter han det, så er det ikke det værd at han/de ved vi forsøger lave baby nu

jeg har prøvet at få taget en blodprøve og den havde jeg svar på en til to dage efter var det vist..

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jeg har prøvet at få taget en blodprøve og den havde jeg svar på en til to dage efter var det vist..

oki var det os for graviditet så?

Var det pga du os testede forskelligt hele tiden eller hvordan ?

Håber det er iorden jeg spørger

Anmeld

7. marts 2011

Muffinmus

altså, HVIS du har prøvet etste der viser noget, abre en smue, så burde den test og blive mere positiv dag for dag, så slå nu liiige koldt vand i blodet og test igen om 2 dages tid:-)

Ved det er svært at være tålmodig, men bp koster penge for lægerne og kan godt forstå de synes folk lige skal teste selv og se om der ikke sker noget der. 

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

oki var det os for graviditet så?

Var det pga du os testede forskelligt hele tiden eller hvordan ?

Håber det er iorden jeg spørger

nej det var pga jeg lige havde taget en positiv test men begyndte at bløde og derefter skulle de måle hvad mit hormontal var på for at se om jeg var ved at miste... men hun agde til mig den gang at hvis jeg en anden gang var i tvivl om jeg var gravid kunne de tage en blodprøve og måle hormonet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.