Puuuh.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Carina1977

Chewy skriver:

Jeg er helt enig Synes hun ser godt ud, og hvis det var det hun havde brug for at gøre for sig selv, så er det helt fint med mig

Nemlig

Jeg tror faktisk slet ikke hun er klar over, hvilken køn pige hun er.

Hun går op i sit udseende, og det er der jo ikke noget galt i

Jeg selv har ikke fået lavet bryster...jeg føler ikke behovet for det, men jeg synes det er fedt at andre får det lavet, hvis de ikke er glad for, hvordan de er kommet til at se ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Isabella_mor

Carina1977 skriver:

Sådan gør jeg slet ikke når jeg sætter link ind. jeg skriver bare linket og trykker på return, og så virker det

det kan man også.. men den metode jeg har skrevet kan man gøre såledet at så kommer der ikke en hel hjemmesidelink frem, der kan man nøjes med at skrive HER og så er det det der er linket..

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

isabellamor skriver:

det kan man også.. men den metode jeg har skrevet kan man gøre såledet at så kommer der ikke en hel hjemmesidelink frem, der kan man nøjes med at skrive HER og så er det det der er linket..

Ja det er jo også smart

Anmeld

7. marts 2011

morethanperfect

Carina1977 skriver:

Nemlig

Jeg tror faktisk slet ikke hun er klar over, hvilken køn pige hun er.

Hun går op i sit udseende, og det er der jo ikke noget galt i

Jeg selv har ikke fået lavet bryster...jeg føler ikke behovet for det, men jeg synes det er fedt at andre får det lavet, hvis de ikke er glad for, hvordan de er kommet til at se ud.

Jeg har skam overhovedet slet intet imod hun får lavet bryster , det er måden hun udstiller sig selv på 

Jeg syns det der frygteligt !! Stakkels Tino siger jeg bare

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

morethanperfect skriver:

Jeg har skam overhovedet slet intet imod hun får lavet bryster , det er måden hun udstiller sig selv på 

Jeg syns det der frygteligt !! Stakkels Tino siger jeg bare

Du mener de der billeder af hendes bryster eller?

Nej det ville jeg nok heller ikke have gjort. Den dag idag vil han nok ikke blive påvirket af det, men når han bliver ældre, så kan sådan nogle billeder sagtens give ham problemer i skolen eller andre steder. Så jeg er enig med dig der, at hun skal til at begynde at tænke sig om.

Anmeld

7. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes, det er okay, at hun har lyst til at få lavet sine bryster - men tænker bare - hun har jo ikke særlig mange penge - og så skal hun lige have de bryster der - hvad med Tino? Måske købe noget til ham. Ja det skal jeg jo selvf. ikke blande mig i..

Dog synes jeg at billederne er ulækre... Der er vist flere, hvor hun holder hunden ved dem..Synes altså det er lidt sært?

Anmeld

7. marts 2011

twinny

jeg bliver helt dårlig. Sådan stiller man da ikk op, når man har en søn. Det er godt nok steget hende til hovedet med at være "kendt"

De bryster er slet ikk pæne efter min mening... Men en helt anden side a sagen...

Anmeld

7. marts 2011

morethanperfect

Carina1977 skriver:

Du mener de der billeder af hendes bryster eller?

Nej det ville jeg nok heller ikke have gjort. Den dag idag vil han nok ikke blive påvirket af det, men når han bliver ældre, så kan sådan nogle billeder sagtens give ham problemer i skolen eller andre steder. Så jeg er enig med dig der, at hun skal til at begynde at tænke sig om.

Jeg syns det underligt hun gør det ...  

Anmeld

7. marts 2011

morethanperfect

Saphiira skriver:

Jeg synes, det er okay, at hun har lyst til at få lavet sine bryster - men tænker bare - hun har jo ikke særlig mange penge - og så skal hun lige have de bryster der - hvad med Tino? Måske købe noget til ham. Ja det skal jeg jo selvf. ikke blande mig i..

Dog synes jeg at billederne er ulækre... Der er vist flere, hvor hun holder hunden ved dem..Synes altså det er lidt sært?

Helt okay hun har fået lavet sine bryster , men det at hun udstiller sig selv og sir: See jeg har fået lavet mine bryster .. hvorfor pokker kan hun ikke bare gå i stilhed i stedet for al den opmærksomhed ... 

Anmeld

7. marts 2011

morethanperfect

Baby-støv skriver:

jeg bliver helt dårlig. Sådan stiller man da ikk op, når man har en søn. Det er godt nok steget hende til hovedet med at være "kendt"

De bryster er slet ikk pæne efter min mening... Men en helt anden side a sagen...

Det er liige det jeg mener .. 

Syns det virkelig klamt hun har gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.