DP opstart - 5mdr gammel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Klumpe-dumpe

Mia&Tonny skriver:

Hun bruger kun et kvarter på at spise en hel flaske, så mon ikke hun kan afsætte den tid til hende, tænker jeg lidt....!

Jamen det er fordi jeg har fået tilbud om at kunne få arbejde med fastansættelse i 12mdr og så på skole med løn bagefter.... Og da vi har hus og bil osv, så skal der jo en fast indtægt til.... (er lige nu på kontanthjælp) & tør bare ikke satse på at jeg kan få noget når min barsel er slut...

Min datter fik også flaske da hun startede i dp. (Dog fik også almindelig mad) men det var overhovede ingen problem i det for dp. og de andre børn.

Dog skal du nok lige undersøge om dp. må lave flasken fra bunden af eller du skal ha´lavet dem klar hjemmefra.

Men jeg er sikker på det nok skal gå, og jeg er også sikker på din datter hurtigt vænner sig til at være hos dpérn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Mia&Allan

Rose <3 skriver:

Min datter fik også flaske da hun startede i dp. (Dog fik også almindelig mad) men det var overhovede ingen problem i det for dp. og de andre børn.

Dog skal du nok lige undersøge om dp. må lave flasken fra bunden af eller du skal ha´lavet dem klar hjemmefra.

Men jeg er sikker på det nok skal gå, og jeg er også sikker på din datter hurtigt vænner sig til at være hos dpérn.

Tak

Anmeld

7. marts 2011

Ni-ko-li-ne

send flasker og MME med... ja evt skal du lave flaskerne klar og det er jo det mindste af det hele...

tage en god snak med DP.... om mad og alt det, hvis jeres datter har sart mave og kun er ved at stifte bekendtskab med fast føde, så er der absolut ingen grund til at presse hende!!!

DP skal nok kunne klare det også...  desuden er det ikke alle børn der er klar til fast føde før de er 6 mdr..

Anmeld

7. marts 2011

Mia&Allan

Ni-ko-li-ne skriver:

send flasker og MME med... ja evt skal du lave flaskerne klar og det er jo det mindste af det hele...

tage en god snak med DP.... om mad og alt det, hvis jeres datter har sart mave og kun er ved at stifte bekendtskab med fast føde, så er der absolut ingen grund til at presse hende!!!

DP skal nok kunne klare det også...  desuden er det ikke alle børn der er klar til fast føde før de er 6 mdr..

Det var lige hvad jeg havde brug for at høre - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.